Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در بازی‌های آسیایی بحرین،  وزارت  ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک این دستاورد را تبریک گفتند.


وزارت ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران را در مسابقات آسیایی بحرین تبریک گفت.

:در این پیام آمده است :

« موفقیت درخشان و مقتدرانه والیبالیست های جوان و آینده دار ایران در مسابقات آسیایی بحرین موجب افتخار و مسرت مردم و جامعه ورزش شد

قهرمانی شما در آسیا و کسب سهمیه جهانی نوید روزهای بزرگ‌تری را در عرصه مسابقات بین المللی بدست جوانان توانای والیبال ایران می دهد

به امید روزهای موفق و روشن تر برای شما عزیزان از تمامی مربیان ، مسیولان فدراسیون و بویژه خانواده های محترمتان صمیمانه تشکر می کنیم »
همچنین کمیته ملی المپیک طی پیامی موفقت تیم ملی والیبال جوانان در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب جواز حضور در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پیام کمیته ملی المپیک آمده است:

کسب عنوان قهرمانی بلندقامتان جوان والیبال کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا بدون تردید می تواند نویدبخش تداوم موفقیت این رشته که در رده های بالاتر آن شاهد موفقیت های چشمگیری بوده ایم، باشد.

قطعا پشت سر گذاشتن تیم های قدرتمند آسیا در رقابت هایی که برترین های قاره کهن در آن حضور دارند کار ساده ای نیست و نوجوانان ما به حق ثابت کردند که توان ایستادن بر سکوهای بالاتر جهانی را نیز دارند.

کمیته ملی المپیک ضمن تبریک این موفقیت به جامعه ورزش کشور و بخصوص خانواده والیبال، مسئولان فدراسیون ،کادر فنی و قهرمانان آن، امیدوار است کسب عنوان قهرمانی رقابت های آسیایی بحرین سر آغازی برای درخشش و موفقیت بیشتر این رشته در دیگر رقابتهای برون مرزی باشد.
انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!