Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: سخنان سردار سرلشکر سلیمانی خطاب به "ترامپ" عین واقعیت و در دنیا بازتاب داشت و در نهایت وی مجبور می‌شود در مقابل عظمت ایران سر تسلیم خَم کند. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰ استانها کردستان نظرات

ماموستا محمد امین راستی عالم برجسته اهل سنت کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، در واکنش به تهدیدات و اظهارات نسنجیده و بی‌اساس رئیس جمهور آمریکا، به سخنان حضرت امام راحل(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان و مردم ایران نباید بیشتر از آن حد از "ترامپ" شیطان اکبر انتظار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن گفت: یهودیان و کافران هیچ‌وقت از ضربه‌زدن به مسلمانان راضی نمی‌شوند مگر اینکه فرهنگ، دین، سنت و منش آنها را قبول کنند که این انتظار آنان نیز به هیچ وجه قابل قبول نیست چراکه خلاف قرآن و دین مبین اسلام است.

ملت مسلمان دشمن سرسخت کفر و استکبار جهانی است

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بنده معتقدم تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند نمایندگی اسلام را برعهده داشته باشد چراکه ملت مسلمان در هرجایی که باشند دشمن سرسخت کفر هستند و هیچ‌وقت نمی‌توانند با تفکر شوم استکبار جهانی کنار بیایند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی نماینده واقعی تمام مسلمانان در دنیا است چراکه همیشه حامی و مدافع مظلومان و قشر مستضعف جامعه بوده است.

ماموستا راستی با اشاره به سخنرانی اخیر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: سخنان سردار سرلشکر سلیمانی خطاب به "ترامپ" عین واقعیت و در دنیا بازتاب داشت چراکه "ترامپ" نمی‌تواند هیچ کاری انجام بدهد و در نهایت مجبور می‌شود در مقابل عظمت ایران سر تسلیم خم کند.

وی اظهار کرد: کسانی که دغدغه اسلام را داشتند از سخنان سردار سلیمانی خوشحال شدند چراکه واقعیت‌ها را بیان کرده بودند.

دشمنان توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی گفت: بنده معتقدم دشمنان اسلام جرأت ندارند که فیشکی به طرف نظام جمهوری اسلامی خالی کنند چراکه با پاسخی سخت و کوبنده مواجه می‌شوند.

ماموستا راستی افزود: تهدیدات و اظهاراتی که "ترامپ" بیان می‌کند مصرف داخلی خودشان است چراکه خود دشمنان می‌‌دانند توان مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند.

انتهای پیام/ش

R7848/P1361/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد فقه و نهضت علمی اسلامی است
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است