Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@02:23:55 GMT

دعوای ترامپ و ملانیا بر سر کادوی تولد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۶۵۳۸

دعوای ترامپ و ملانیا بر سر کادوی تولد

به گزارش پارس نیوز، 

رابطه ی شکر آب ملانیا و دونالد ترامپ که بارها به عناوینی سوژه رسانه های غربی شده بود این بار به دلیل کادوی تولد بانوی اول آمریکا سر زبان ها افتاد تا جایی که برخی به تمسخر نوشتند:Donald Trump بعد از اینکه نتوانست کادو تولد همسرش را بخرد و او را راضی کند  مجبور شد در خانه سگ ها بخوابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیتر جنجالی برای لو دادن مشکلات خانوادگی دونالد ترامپ کافی بود. مدت پیش بود که سایت خبری واشنگتن پست نوشت:رئیس جمهور و بانوی اول گفتند که در اتاق های جداگانه می خوابند و ادعا می کنند که "خیلی کم و یا هیچ وقت با هم وقتی نمی گذرانیم"

سان نوشت:آقای ترامپ 71 ساله و خانم ملانیا 48 ساله، ظاهراً برای چندین روز بازهم به دلیل رفتار نامناسب دونالد از هم جدا شده اند؛ تاجر میلیاردر تبدیل به شخصی سیاستمدار شد و اعلام کرد او بیش از حد مشغول است که برای روز تولد همسرش در روز 28 آوریل، یک هدیه پیدا کند و این روز را به ملانیا تبریک بگوید.

او به خبرگزاری فاکس گفت:"من چیزی برای او به عنوان کادوی تولد نگرفتم شما می دانید که من بسیار بیشتر از این چیزها مشغله دارم که بتوانم برای خرید بروم." همین گفته کافی بود تا اخباری لو رفته از کاخ سفید مبنی بر ناراحتی و حتی رفتاری تلخ از سوی ملانیا با دونالد ترامپ فاش شود.

 

دعوای ترامپ و ملانیا بر سر کادوی تولد

حالا چند روزی است که ماجرای دعوای ملانیا و دونالد ترامپ به دلیل نخرید کادوی تولد با هیجان خاصی میان مردم این کشور مطرح می شود در حالیکه برخیاز مسئولان کاخ سفید مثل همیشه این اخبار را رد کرده و ادعا می کنند رابطه ی آنها کاملا خوب و صمیمی است ، همانطور که بعد از فاش شدن رابطه زشت ترامپ با بازیگر فیلم های مستهجن بیان شده بود.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شکر رسانه های غربی تولد مشکلات واشنگتن پست کاخ سفید تولد رئیس جمهور رسانه های غربی مشکلات واشنگتن پست پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # بازیگر سینما سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • دعوای مجلس و دولت بالا گرفت؛ ماجرا چیست؟
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم