Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: جاده‌های ارتباطی شاهین‌دژ به تکاب و سه‌راه پهلوان به سمت تخت سلیمان نامناسب بوده و سبب ناشناخته ماندن این میراث جهانی شده است. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

جلیل جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به وضعیت جاده‌های ارتباطی  جنوب استان و تبعات آن در کاهش توریست و گردشگر اظهار داشت:  جاده‌های ارتباطی شاهین‌دژ به تکاب و سه راه پهلوان به سمت تخت سلیمان و ادامه این مسیر تا زنجان نامناسب بوده و بارها مکاتبات لازم با اداره راه و شهرسازی بخاطر نبود راه ارتباطی مناسب به تخت سلیمان به عنوان یک محوطه باستانی و میراث جهانی انجام‌گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازسازی، مرمت‌های اضطراری و حفاظت از بناهای تاریخی بالغ‌بر120 مکان از سال1396 شروع‌شده و نسبت به سال 1395 سه برابر شده است.

جباری گفت: در هر شهرستان مرمت 2 الی 3 بنای تاریخی در حال اجرا است و از شمال تا جنوب استان در حال انجام کارهای عملیاتی هستیم اما از لحاظ عملیاتی هنوز به پروژه‌های سال 1397 ورود پیدا نکرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از جمله کارهایی که برای افزایش گردشگر در تکاب انجام خواهد شد احداث کافی‌شاپ، سرویس‌های بهداشتی و عرضه غرفه‌های صنایع‌دستی است و یکی از مهم‌ترین بازسازی‌های که انجام خواهد شد بازسازی مجتمع آب گرم درمانی احمدآباد تخت سلیمان در تکاب است.

جباری گفت: از جمله مهم‌ترین کارهایی که در تکاب با مشارکت اداره میراث فرهنگی انجام خواهد شد احداث هتل برای افزایش ظرفیت گردشگری است و مجوز فعالیت برای  5  بوم گردی داده‌شده است.

انتهای پیام/

R41361/P1361/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی ناشناخته‌های کیهان را کشف می‌کند
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان پارس آباد صحت ندارد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است