Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@05:55:55 GMT

تصویر جسد آمیتا باچان منتشر شد!+عکس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۷۰۲۹

تصویر جسد آمیتا باچان منتشر شد!+عکس

همواره شایعات زیادی درباره ازدواج، ارتباط، طلاق و... چهره های معروف و چهره ها می شنویم. در این میان یکی از شایعات تأسف بار، شایعاتی است که پیرامون مرگ چهره های پا به سن گذاشته شکل می گیرد و به سرعت منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از نوداد، به تازگی شایعه مرگ آمیتا باچان اسطوره ی سینمای هند با انتشار عکسی در فضای مجازی جنجالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعه سازان عکسی از جسد او را منتشر کردند. در این عکس آمیتا باچان را می بینیم که چشم هایش را به روی دنیا بسته و در قسمت دیگر عکس، آبیشک با اضطراب جمعیت را می شکافد تا خود را به پدرش در بیمارستان برساند.

 

 

این نخستین بار نیست که این بازیگر ۷۴ ساله هندی قربانی شایعات آزار دهنده مرگ می شود اما نکته ی جالب توجه این است که او توجهی به شایعات مرگش ندارد و به تازگی با انتشار عکس هایی از خود در توییتر که او را در حال قدم زدن با رانبیر کاپور در نیویورک نشان می دهد روی همه شایعات خط کشیده است. آمیتا باچان برای فیلمبرداری فیلم جدیدش در نیویورک به سر می برد.

پایان پیام/52

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت امام رضا ع ترامپ شانزدهمین جشنواره امام رضا ع روزنامه های ورزشی مراسم اختتامیه دونالد ترامپ آمریکا ایران بازیگر سینمای هند آمیتا باچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

کد خبر 846700 منبع: میزان برچسب‌ها كنسرت موسيقى دادگاه خبر مهم دادگاه انقلاب موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • تصویری ویژه از تتلو که تا به حال ندیده‌اید!
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • حماس رسماً انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • چهره ستودنی ایران در دنیا
  • حماس رسما انتقال دفاتر خود از دوحه به ترکیه را تکذیب کرد
  • فیلم/ پایان شایعات؛ بانک‌ها پنجشنبه‌ها باز هستند