Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@14:06:37 GMT

حمله بشقاب پرنده ها به نیروهای پلیس

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۷۶۸۱

حمله بشقاب پرنده ها به نیروهای پلیس

به گزارش پارس نیوز، 

در یک اتفاق بی سابقه هلیکوپتر پلیس امریکا به یک یوفو یا بشقاب پرنده نزدیک شدند و یکی از شهروندان توانست این مواجهه را ثبت کند این ویدئو که بلافاصله در یکی از کانال‌های یوتیوب منتشر شد تاکنون بیش از ۳۰ هزار بیننده داشته است.

یوفو چیست؟

یوفو اصطلاحی رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، که در سال ۱۹۵۲ این اصطلاح را ابداع کرده‌است، در ابتدا اصطلاح «یوفو» را به اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط محققان متخصص ناشناخته باقی می‌مانَد، اطلاق کرد؛ هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه منظرهٔ ناشناخته که توسط ناظر گزارش می‌شود، استفاده می‌شود.

فرهنگ عامه غالباً اصطلاح یوفو را به‌عنوان یک مترادف برای فضاپیمای بیگانگان استفاده می‌کند. فرقه‌ها با یوفوها همراه شده، و اسطوره‌شناسی و فرهنگ عامه پیرامون این پدیده تکامل یافته‌اند.

 برخی از محققان در حال حاضر ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از سردرگمی و باورهای نادرستی که به‌دنبال اصطلاح یوفو می‌آید، از اصطلاح عام‌ترِ «پدیدهٔ ناشناس هوایی» استفاده کنند.

تعداد کمی از گزارش‌های مشاهدهٔ یوفوها جعلی است. تنها درصد کمی (بین ۵ تا ۲۰٪) از گزارش‌های مبنی بر رؤیت یوفوها را می‌توان به‌طور مشخص در طبقهٔ «اشیای ناشناس پرنده» به مفهوم دقیق آن قرار داد.

ماجرای هواپیمای ایالات متحده چیست؟

اخیرا ویدئویی که تهیه و منتشر شده است که پرواز یک هلی کوپتر را در اطراف یک یوفو در آسمان کالیفرنیای آمریکا به تصویر می کشد. “تام” یک شهروند اهل لس آنجلس هنگامی که صدای عجیبی را در بیرون از خانه شنید پس از نگاه کردن به آسمان این صحنه را مشاهده کرد.

او بلافاصله با تلفن همراه خود ویدئویی از این صحنه تهیه کرد.  این ویدئو یک هلی کوپتر پلیس را در حالی که در اطراف یک شی پرنده دیسک مانند پرسه می زند نشان می دهد. بنا به ادعای این شهروند آمریکایی صدای این یوفو  آنقدر عجیب بود تا جایی که او را به بیرون از خانه کشاند.

بشقاب پرنده ها حقیقت دارند؟

بسیاری از کسانی که مدعی مشاهدهٔ بشقاب‌پرنده شده‌اند، اشیاء یا پدیده‌های شناخته‌شده را به‌عنوان بشقاب‌پرنده تلقی کرده‌اند. مشهورترین و آشناترینِ این اشیاء یا پدیده‌ها عبارتند از:

موشک‌های پرتاب‌شده توسط هواپیما، ماهواره‌های برخاسته از زمین، شهاب، قطعات شهاب‌سنگ خردشده که با انعکاس نور خورشید روشن دیده می‌شوند.

 روشن شدن ابرهای ارتفاع‌پایین توسط خورشید، طبقات موشک‌های حامل، نورهای به رنگ‌های مختلفِ حاصل از سوختن ماهواره‌ها در جو، گلوله‌های منور نظامی، هواپیماهایی که فرود آمدنشان را علامت می‌دهند، بالون‌های آزمایش، کره‌های درخشان یا قرص‌های برّاق و روشن حاصل از انعکاس نور توسط سطوح خارجی هواپیماهای مدرن

 دنبالهٔ بخار هواپیماها، سطح بالون‌های آزمایشی و هر سطح صیقل‌داده‌شده، حشراتی که در ارتفاعات خیلی بالا پرواز می‌کنند، پرندگان، هالهٔ نورانیِ اطراف خطوط سیم‌های انتقال برق فشار قوی بر اثر احاطه شدن با کریستال‌های یخ در زمستان، سیارات، ستاره‌های درخشان، نورافکن، اعلانات نورانی بدنهٔ هواپیما، امواج انعکاس‌یافتهٔ رادارهای دوربرد روی صفحهٔ رادار (بر اثر تغییرات محلیِ جو)،

هواپیماهای بدون خلبان، سراب نوریِ جو، سراب الکترونیکیِ یونوسفری، کاغذ سفید سرگردان در هوا که بر اثر تابش نور خورشید درخشان دیده می‌شوند، حباب کف و غیره.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بشقاب پرنده یوتیوب ایالات متحده شهروند تلفن همراه پرنده نور خورشید برق ایالات متحده آمریکا بشقاب پرنده عجیب و غریب ماهواره یوتیوب پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس

افسران پلیس فرانسه با ورود به دانشگاه مطالعات سیاسی پاریس (سیانس پو) در پایتخت این کشور، فعالان دانشجویی طرفدار فلسطین را بیرون کردند. این افراد از چند روز پیش و در اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه، در محوطه این دانشگاه تحصن کرده بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از الجزیره انگلیسی، پلیس با ورود به محوطه یکی از ساختمان‌های این دانشگاه حدود ۵۰ دانشجویی را خارج کردند که در آنجا تحصن و تعدادی از آنها نیز اعتصاب غذا کرده بودند. جیمز، یکی از دانشجویان این دانشگاه به الجزیره گفت که مدیر دانشگاه دور دیگری از مذاکرات با معترضان را برگزار کرد. با این حال گفته می‌شود که مذاکرات برای انتقال اعتراض به جای دیگری در محوطه دانشگاه شکست خورد. او گفت: هیچ تضمینی وجود نداشت که بعد از خروج افراد از کلاس‌ها، مداخله پلیس صورت نگیرد.

در حالی که منابع خبری فرانسه اعلام کردند این اتفاق به آرامی و به صورت صلح‌آمیز به اتمام رسیده است، دانشجوی دیگری به نام لوکاس که در حال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است، به خبرگزاری فرانسه گفت که شاهد بوده که نیروهای پلیس برخی از دانشجویان را روی زمین کشیده و برخی دیگر را با خشونت به بیرون محوطه برده‌اند.

از سوی دیگر، تصاویری که توسط الجزیره در خارج از محوطه دانشگاه گرفته شده است، نشان می‌دهد که معترضان جوان در هنگام مواجهه با پلیس شعارهای طرفداری از فلسطین را فریاد می‌زنند. دانشجویان کمیته فلسطین متعلق به این دانشگاه قبلا به خبرنگاران گفته بودند که با پاسخ نامتناسبی از سوی پلیس روبرو شده‌ بودند. گفته می‌شود نیروهای پلیس قبل از حرکت به سمت دانشگاه، دسترسی به محل تجمع را مسدود کرده بودند. اعضای این کمیته دانشجویی همچنین از کمبود کمک‌های پزشکی برای هفت دانشجویی که در همبستگی با قربانیان فلسطینی اعتصاب غذا را آغاز کرده بودند، شکایت داشتند.

سخنگوی سیانس پو  در سخنانی قبل از مداخله پلیس گفت که دانشگاه به دنبال یک راه حل برای پایان دادن به بن بست با دانشجویان خود است؛ زیرا برخی از دانشکده‌های زیر مجموعه این دانشگاه در ریمز، لو هاور و پواتیه تحت تاثیر اعتراضات قرار گرفتند. این دانشگاه روز جمعه به دلیل حضور شدید نیروهای پلیس تعطیل شده بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • بیرون کردن دانشجویان فرانسوی توسط پلیس پاریس
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)