Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا- فرمانده پلیس راه البرز با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ریزش مستمر گازوئیل توسط خودروهای یدکش در جاده کرج - چالوس و لغزنده شدن این مسیر در فضای مجازی گفت: صحت این موضوع به اثبات نرسیده است.

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخی در فضای مجازی با انتشار خبرهایی مدعی شده اند که تصادف های جاده کرج - چالوس ناشی از ریخته شدن گازوئیل توسط یدکش ها است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با رد این اخبار گفت: در جاده کرج - چالوس نقاط حادثه خیز متعددی وجود دارد که بیشتر آنها در سر پیچ ها بوده و خود عاملی برای لیز خوردن وسایل نقلیه و تصادف رخ به رخ محسوب می شود که انتظار می رود راهداری نسبت به ایمن سازی این نقاط اقدام کند.
گودرزی افزود: با توجه به فصل گرما برخی موتور سواران جوان با سرعت بالا در این محور کوهستانی حرکت می کنند که سبب لیز خوردن این وسایل نقلیه و بروز تصادف می شود.
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: گاهی لغزندگی سطح جاده ناشی از ریزش ضدیخ و روغن موتور خودروها بوده است.
گودرزی گفت: تاکنون شخصیت حقیقی و حقوقی در خصوص ریزش گازوئیل یدکش ها شکایتی ارائه نکرده ضمن آنکه کارشناسان پلیس راه ابعاد مختلف تصادف ها را در جاده کرج - چالوس بررسی و رصد می کنند.
جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از مسیرهای گردشگری کشور است.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي جاده كرج چالوس پليس راه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ سیاوش محبی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر در اکثر جاده های مواصلاتی کشور تردد جریان دارد فقط در استان کرمان یک محور اصلی راور-دیروک به دلیل بارش شدید باران مسدود شده اند.

بیشتر بخوانید؛ کندوان یک‌طرفه شد

همچنین ده محور غیرشریانی نیز در سایر استان هایی که باران شدیدی را داشتند؛ مسدود است؛ اما همکاران ما و عوامل راهداری در تلاشتند این مسیرها هرچه زودتر بازگشایی شوند.

وی با اشاره به تعطیلی روزهای اخیر و سفر عده زیادی از مردم به استان های زیارتی و سیاحتی مانند شمال کشور، افزود: با توجه به تموم شدن تعطیلات، امروز پیش بینی می‌کنیم ترافیک پرحجمی را در اکثر جاده‌های کشور خواهیم داشت.
جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

جانشین پلیس راه کشور ادامه داد: در محورهای پرتردد مخصوصا استان‌های شمالی کشور، محدودیت هایی در نظر گرفته‌ایم که شرایط مدیریت شود. از ساعت ۹:۳۰ امروز در محور جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال از مرزن آباد به سمت تهران مسیر یک طرفه خواهد بود تا بار ترافیکی تخلیه شود و این محدودیت‌ها فعلا ادامه خواهد داشت.

محبی گفت: در محور هراز، با توجه به حجم ترافیک از شمال به جنوب محدودیت یک طرفه شدن اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی افزود: بر اساس هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی کشور، از امروز تا هجدهم اردیبهشت، اکثر جاده‌های کور شرایط مناسبی برای سفر ندارند و سطح آنها لغزنده است. بنابراین از رانندگان درخواست می‌کنیم سرعت مجاز را رعایت کنند.
ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال

جانشین پلیس راه کشور با اشاره به ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال ادامه داد: در آزادراه تهران-شمال شب گذشته از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه، چند مورد ریزش سنگ داشتیم و تا ساعت ۵ صبح امروز، جنوب به شمال این محور مسدود بود، اما در حال حاضر مسیر باز است.

محبی گفت: پلیس با آمادگی کامل در محورها حضور دارد؛ اما از رانندگان درخواست می کنیم پس از هر دو ساعت رانندگی،حداقل ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی افزود: هموطنان در صورت بروز هرگونه مشکل می توانند با شماره ۱۲۰ پلیس راهور تماس بگیرند. همچنین رانندگان قبل از شروع سفر می توانند آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ راهداری مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229377 برچسب‌ها ترددهای جاده ای

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر