Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@02:48:25 GMT

دستگیری شهرام جزایری با پوشش افغانی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۷۸۳۹

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:جزایری همراه با چند نفر از تبعه افغانی قصد داشت با مخفی شدن در داخل یک کامیون به صورت قاچاقی از مرز ایران به سمت ترکیه خارج شود که توسط دستگاه ' ایکس ری' شناسایی و دستگیر شد. ناطقان: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرام جزایری در حالی که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشت، در گمرک بازرگان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رادفر افزود: جزایری همراه با چند نفر از تبعه افغانی قصد داشت با مخفی شدن در داخل یک کامیون به صورت قاچاقی از مرز ایران به سمت ترکیه خارج شود که توسط دستگاه ' ایکس ری' شناسایی و دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه جزایری پس از دستگیری خودش را تبعه افغانستان معرفی کرده بود، اظهار داشت: وی به هویت خود اعتراف کرده و در حال بازپرسی است.
 شهرام جزایری که 13 سال از عمر خود را در زندان سپری کرده است، بزرگ‌ترین و پر سر و صداترین پرونده دهه هشتاد را دارد و سال گذشته در گفت و گو با رسانه های ارتباط جمعی گفته بود که باید برای کار اقتصادی از ایران برود.
آذربایجان غربی در 2 دهه اخیر به دلیل وضعیت توپوگرافی خاص و قرار گرفتن در امتداد مرزهای ایران با سه کشور ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان با معضل قاچاق انسان و تلاش برخی از افراد برای خروج غیرمجاز روبرو بوده است.
امروزه گمرک بازرگان به تجهیزات مدرنی چون 'ایکس ری' و مرزهای این استان به امکانات روز اعم از دوربین های الکترونیکی و اپتیکی مجهز شده و با ایجاد و ساخت برجک های کاربردی در گذرگاه ها از تردد غیرمجاز جلوگیری شده است. منبع: ایرنا برچسب ها: شهرام جزایری ، قاچاقی ، گمرک بازرگان ، تبعه افغانستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرام جزایری قاچاقی گمرک بازرگان تبعه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان