Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با بیان اینکه ناتوانی آمریکا در مقابله نظامی با ایران آنها را به جنگ روانی کشاند، گفت: اگر آمریکا می‌توانست در جنگ نظامی با ایران پیروز باشد حتماً اقدام به جنگ نظامی می‌کرد.

حامد فدایی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در اصفهان، با بیان اینکه بعد از نتایج برجام انتظار می‌رفت که آقای روحانی از مواضع خود یک قدم عقب بنشیند و وارد بحث گفتمان مقاومت شوند، گفت: همکاری با آمریکا برای چندین سال پیش بود که مردم آگاهی لازم را نداشتند و با این اتفاق‌هایی که افتاد مردم فهمیدند که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی آمریکا با اصل نظام است، افزود: آمریکا بارها ثابت کرده که اگر ما یک قدم عقب بنشیم صد قدم جلو می‌آید و دیده می‌شود با تعویض رئیس جمهور تمام معاهدات قبلی را زیر پا می‌گذارند، از طرفی هم جمهوری اسلامی به قدرتی دست پیدا کرده که دیگر نیازی به آمریکا ندارد و هم با این شرایط ملت ما استقلال را بر وابستگی به آمریکا ترجیح می‌دهند.

فدایی افزود: اگر آمریکا می‌توانست در جنگ نظامی پیروز باشد حتماً اقدام به جنگ نظامی می‌کرد و اثبات آن هم مخالفان اصلی جنگ نظامی که فرماندهان ارشد نظامی آمریکا هستند است؛ اعتراف کردند پیروز جنگ ما نخواهیم بود و خسارات شدیدی به ما وارد خواهد شد. در زمان حال اولویت اصلی آمریکا جنگ روانی است که مهم‌ترین ابزار آن رسانه است و با کار رسانه ای قصد دارند نا امیدی را بر ملت ما تزریق کنند.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: تحریم مقوله ای است که قبلاً با آن آشنا شده‌ایم و سالیانی است که با آن روبه رو هستیم اما در چندسالی اخیر فعالیتی در این حوزه از سوی دولت مشاهده نشده است و رئیس جمهور باید در حوزه اقتصاد مقاومتی کار انجام دهد و این را هم بداند که دیگر با حرف وشعار مشکلات حل نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویکرد دولت باید تحقق شعار سال باشد خاطرنشان کرد: نتیجه برجام و نگاه سازش کارانه ذلت بوده است، ولی انصاف است بگوییم که تنها موفقیت برجام آشکار شدن دوباره چهره پلید آمریکا بوده است و حال باید رئیس جمهور و آقای صالحی رئیس سازمان انرژی هسته ای پاسخگو باشند که چرا با اینکه برجام شکست خورد فعالیت هسته ای ما دوباره فعال سازی نشده است.

فدایی با بیان اینکه مردم ایران مردم شریف و نجیبی هستند که با بی تدبیری و گستاخی مسئولین هنوز پای نظام ایستاده‌اند بیان داشت: چشم مسئولان ما باید به توانایی‌های داخل باشد و اختلافات بین خود را کم کنند و به حل مشکلات مردم بپردازند اگر هم کار اشتباهی انجام دادند از مردم عذر خواهی کنند.

وی با اشاره به اینکه باید حرف و عمل مسئولان انقلابی باشد تصریح کرد: نمی‌شود شعار انقلابی داد و بر روی تصویب لایحه ای چون FATF پافشاری کرد، مسئولان باید حرف و عملشان یکی شود و زمانی که اینگونه شد مردم از مسئولان حمایت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان ترامپ روحانی عملیات روانی جامعه اسلامی اصفهان تشکل دانشجویی آمریکا جنگ روانی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه

به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان زرندیه میز خدمت برای ارایه خدمات به نمازگزاران و همه مراجعه کنندگان شهر‌های مامونیه، زاویه و پرندک دایر شد.

مهری فرماندار شهرستان زرندیه در این خصوص گفت: مسئولان باید خود را پاسخگو به مردم دانسته و بدانند این امر در دستور کار دولت قرار دارد.

به همین مناسبت و در شب شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور جمعی از تعزیه خوانان مطرح کشورمان مراسم تعزیه خوانی با استقبال چشمگیر مردم در امامزاده سیدمنصور(ع) برگزار شد.

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ۶۴ عنوان برنامه در هفته فرهنگی شهرستان زرندیه اجرا شد. تعزیه زرندیه در این میان عنوان شاخص‌ترین کار‌ فرهنگی را از آن خود کرده است و مسئولان شهر  باید بیش از پیش به رشد و توسعه این هنر کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • وحشت روزنامه دولت از برملاشدن ناتوانی‌های اقتصادی دولت سیزدهم
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه