Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- چلسي و اينتر در چارچوب مسابقات اينترنشنال چمپيونز کاپ به مصاف هم رفتند که در پايان چلسي در ضربات پنالتي به پيروزي رسيد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، چلسي بازي را هجومي آغاز کرد. موراتا در دقايق اوليه بازي بارکلي را صاحب موقعيتي عالي کرد اما شوت اين بازيکن راه به جايي نبرد. چند دقيقه بعد با سانتر فابرگاس، موراتا به گل رسيد اما داور اين گل را آفسايد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقيقه 8، با اشتباهات سريالي اشکرينيار و حرکت انفرادي و فوق العاده آلوارو موراتا که چند بار با دريبل مدافعان اينتر همراه بود، در نهايت توپ از سمت مهاجم اسپانيايي زده شد که هندانوويچ به سختي توپ را بيرون آورد اما در بازگشت، پدرو در روز تولد خود، گل اول بازي را به ثمر رساند. در دقيقه 11، مارکوس آلونسو، ضربه آزاد بدست آمده را به اختلاف کم به بيرون زد. در دقيقه 20 بازي، سانتر ارسالي کاندروا، در چند قدمي دروازه به ايکاردي نرسيد تا اينتر به گل مساوي نرسد. در دقيقه 28، حرکت انفرادي هادسون اودوي و شوت وي از پشت محوطه جريمه را هندانوويچ گرفت. در دقيقه 35، پاس زميني کاندروا با حرکت زيباي ايکاردي، به گاليارديني رسيد اما شوت محکم اين بازيکن با اختلاف کم به بيرون رفت.
اينتر نيمه دوم را بهتر آغاز کرد. در دقيقه 46، شوت از راه دور مارتينز را کابايرو به سختي به کرنر فرستاد. در دقيقه 49، اشتباه مدافعان چلسي، توپ را به مائورو ايکاردي رساند. مهاجم آرژانتيني، گالياردينيِ جلو آمده را صاحب توپ کرد و اين هافبک ايتاليايي، توپ را به گوشه دروازه رساند. در دقيقه 61، گاليارديني يک بار ديگر از راه دور شانسش را امتحان کرد که اين بار کابايرو نزديک بود با اشتباهش، به وي کمک کند. در دقيقه 68، چند پاس کوتاه از جانب بازيکنان چلسي، آبراهام را در موقعيتي عالي قرار داد که شوت اين بازيکن را هندانوويچ به سختي دفع کرد. در دقيقه 75، شوت از راه دور درينک واتر با اختلاف کم به بيرون رفت. در دقيقه 81، اين بار جورجينيو از پشت محوطه چنين شوتي را زد که هندانوويچ توپ را از زير طاق دروازه بيرون آورد. در دقيقه 91، پاس محکم کارامو به مارتينز رسيد و شوت عالي اين بازيکن را کابايرو با واکنشي بهتر، به کرنر فرستاد تا بازي با همين نتيجه به پايان برسد. در ضربات پنالتي، چلسي هر 5 پنالتي خود را گل کرد تا در برابر پنالتي از دست رفته اشکرينيار، برنده از زمين خارج شود.

يوونتوس موفق شد در ضربات پنالتي، بنفيکا را شکست دهد. گل فوق العاده دقيقه 84 کلمنتزا در پاسخ به ضربه آزاد زيباي گريمالدو، کار را به ضربات پنالتي کشانده بود. يوونتوس و بنفيکا در دومين مسابقه خود در چارچوب جام اينترنشنال چمپيونزکاپ منطقه آمريکا، شنبه شب در رد بول آره نا به مصاف هم رفتند که بعد از تساوي در 90 دقيقه وقت معمول بازي، يووه در ضربات پنالتي پيروز شد. در اين مسابقه گريمالدو ابتدا در دقيقه 65 تيم پرتغالي را پيش انداخت ولي کلمنزا بود که در دقيقه 84 توانست گل تساوي بخش را به ثمر برساند و بازي بعد از تساوي در 90 دقيقه، به ضربات پنالتي رفت.
در ضربات پنالتي اين يوونتوس بود که موفق شد 4-2 پيروز شود و با دو امتياز (يک تساوي و يک امتياز به دليل برد در ضربات پنالتي) کسب شده در اين مسابقه، 5 امتيازي شود و فعلاً در جايگاه دوم جدول اين جام دوستانه قرار گيرد. در اين ديدار آلگري هر يازده بازيکن تيمش را تعويض کرد. پنج تعويض در بين دو نيمه انجام شد و تا دقيقه 72، ديگر هيچ بازيکني از ترکيب اصلي يوونتوس در زمين حاضر نبود. روگاني، پرين، دي شيليو، ساندرو، چان، بارزالي و بن عطيه از جمله بازيکناني بودند که در نيمه دوم به عنوان تعويضي راهي زمين شدند.

ليورپول نيز در ديداري دوستانه موفق شد منچستريونايتد را چهار بر يک از پيش رو بردارد. البته يونايتد اکثر ستاره هاي خود را در اختيار نداشت و با ترکيبي کاملا جوان به ميدان رفته بود. ليورپول به واسطه قدرت پرسينگ خود، بازي را با برتري محسوسي آغاز کرد. از سوي ديگر ضربات با پاي لي گرانت کمکي به مالکيت توپ منچستريونايتد نمي کرد و اکثر ارسال هاي او به قلب خط دفاع حريف، با ضربات سر ويرجيل فن دايک و راگنار کلاوان به اختيار ليورپولي ها درآمد. توانزبه و اريک بايي در اين نيمه نمايش مطمئني در قلب خط دفاع يونايتد داشتند و به خوبي صلاح و سولانکه را مهار کردند. در نيمه دوم ليورپول با انجام تغييرات زياد، حتي شديدتر از نيمه نخست پرسينگ را از جلو انجام مي داد. بازيکنان منچستر هم که عرصه را بر خود تنگ مي ديدند، حتي به ندرت مي توانستند توپ را به نيمه زمين حريف برسانند. در اين نيمه شاهد اوج سامان يافتگي پسران کلوپ و البته بي هدفي شاگردان مورينيو بوديم. توپ ها يکي پس از ديگري بر روي دروازه يونايتد ريخته شدند و عملا تيم سرمه اي پوش حرفي براي گفتن نداشت. با اين پيروزي ليورپول با روحيه بالا به روند آماده سازي خود ادامه مي دهد و از آن سو اد وودوارد و همکاران، بيش از پيش به لزوم تقويت تيم شان پي بردند.
دقيقه 28: توپ کم خطري در حاشيه محوطه جريمه يونايتد در اختيار صلاح قرار مي گرفت که ديميتري ميچل با بي احتياطي پاي خود را براي زدن توپ بالا آورد و بدين ترتيب مرتکب خطاي پنالتي شد. مانه پشت توپ ايستاد و با ضربه اي آرام، زميني و کنترل شده، توپ را به تور دروازه گرانت چسباند.
دقيقه 31: الکسيس سانچز با خطايي در يک سوم دفاعي ليورپول متوقف شد؛ آندرياس پريرا پشت توپ ايستاد و به زيبايي هر چه تمام تر، در ميان بهت گرابارا حساب کار را 1-1 کرد.
دقيقه 66: در قلب خط دفاع يونايتد، شکيري توپ را رو به عقب براي استوريج تازه وارد کاشت تا توپ با ضربه پاي راست اين بازيکن، در حالي که جوئل پريرا بر سر جاي خود ميخکوب شده بود، به درون دروازه يونايتد برود.
دقيقه 74: آندر هررا با بي احتياطي اندي رابرتسون را در محوطه جريمه خودي تعقيب و با خطا متوقف کرد. اوجو پشت توپ ايستاد و با ميخکوب شدن دوباره پريرا در مرکز دروازه، ضربه او به سمت چپ به راحتي به گل تبديل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چلسي اينتر ليورپول منچستريونايتد پيش فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی

به گزارش قدس آنلاین، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

* دوئل سلاطین کامبک در وست‌فالن

بروسیا دورتموند و پاری‌سن ژرمن که در دور گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل هم رقابت‌های جذابی را رقم زدند، دوباره امشب در دور نیمه‌نهایی در ورزشگاه وست‌فالن مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

هر دو تیم با یک کامبک فوق‌العاده مقابل تیم‌های اسپانیایی یعنی اتلتیکومادرید و بارسلونا در دور یک‌چهارم‌نهایی، جواز حضور در این مرحله را بدست آورده‌اند. این نخستین حضور دورتموند در بین چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان از فصل ۱۳-۲۰۱۲ است، جایی که زردپوشان با سرمربیگری یورگن کلوپ به این مهم نائل آمدند. بازی آن‌ها مقابل اتلتیکو در دور پیش بسیار جذاب بود، به‌خصوص در بازی برگشت، جایی که آن‌ها در خانه خود موفق شدند شاگردان دیگو سیمئونه را با نتیجه ۴-۲ شکست داده و شکست ۲-۱ بازی رفت را جبران کنند. البته آماده‌سازی دورتموند برای بازی امشب آن طوری که باید مطابق برنامه پیش نرفته و آن‌ها در دو بازی قبلی در بوندس‌لیگا موفق به کسب پیروزی نشدند، جایی که با دریافت گل دقیقه ۹۷ مقابل قهرمان این فصل یعنی لورکوزن متوقف و هفته پیش هم با نتیجه سنگین ۴-۱ توسط لایپزیک بدرقه شدند.

زنبورها با این باخت امیدهایشان برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را کمرنگ‌تر می‌بینند، در حالی که سه بازی بیشتر باقی نمانده و پنج امتیاز از لایپزیک در رتبه چهارم کمتر دارند و فقط باید امیدوار باشند نمایندگان آلمانی باقیمانده در مسابقات اروپایی خوب کار کنند تا سهمیه پنجم دور آینده لیگ قهرمانان که شاهد تغییر فرمت و افزایش تیم است، به بوندس لیگا تعلق بگیرد تا آن‌ها با کسب رتبه پنجم هم در مسابقات فصل آینده حاضر باشند. البته گزینه جذاب‌تر دیگر برای کسب سهمیه این است که مانند فصل فوق‌العاده ۹۷/۱۹۹۶ بتوانند بار دیگر قهرمان اروپا شوند، البته که کارشناسان الان در بین چهار تیم حاضر در این مرحله کمترین شانس را برای آن‌ها قائل هستند.

از طرف دیگر پاریس پس از شکست در بازی خانگی مقابل بارسلونا، در بازی برگشت البته با کمک ۱۰ نفره شدن آبی و اناری‌ها موفق شد با برد ۴-۱، در این مرحله حاضر باشد. دو برد ۴-۱ دیگر در لیگ فرانسه، قهرمانی دوباره این تیم در این لیگ را قطعی کرد، البته مانند بسیاری از سال‌های گذشته تنها قهرمانی در اروپا می‌تواند فصل را برای آن‌ها عالی کند، اتفاقی که پیش از این در انجامش ناموفق بودند اما الان با وجود تمام حاشیه‌ها درباره رفتن فوق ستاره‌ای مانند امباپه می‌تواند اعجاب‌انگیز باشد.

وضعیت بازیکنان

دورتموند در بازی امشب ربی بنسباینی و سباستین هالر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و وضعیت حضور ماتسن، هوملز و دانیل مالن نیز مشخص نیست. از طرف دیگر پاریس همچنان باید بدون مصدومان بلندمدت خود یعنی کیمپمبه، کورزاوا و سرجیو ریکو در زمین حاضر شود اما آن‌ها مصدوم جدیدی نداشته و به چند بازیکن اصلی خود نیز در بازی ابتدای هفته در لیگ فرانسه استراحت داده‌اند.

امیرمحمد سلطان پور

دیگر خبرها

  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی