Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@16:14:52 GMT

آمار ورود زائران ایرانی به سرزمین وحی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۸۵۶۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت درباره تازه‌ترین آمار ورود زایران ایرانی به سرزمین وحی گفت: با گذشت یازده روز از ورود زایران ایرانی به سرزمین وحی، همه شرایط الحمدالله به خوبی پیش می‌رود و مشکل خاصی در اعزام‌ها و استقرار زایران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: تعداد زایران ایرانی حاضر در سرزمین وحی تا آخر وقت امشب شنبه ۶ مرداد ماه به بیش از ۱۹ هزار نفر رسیده است.   رییس سازمان حج وزیارت تصریح کرد: تمامی زایران ورودی تا کنون مدینه قبل بوده اند و بیش از ۱۱ هزار نفر نیز بعد از حدود ۶ روز اقامت در مدینه عازم مکه مکرمه شده اند.   محمدی توضیح داد: خوشبختانه عملیات خدمات رسانی به حجاج به خوبی پیش می‌رود و میزان تاخیر پرواز‌ها هم بسیار اندک بوده است.   امسال بیش از ۸۶ هزار زایر ایرانی عازم سرزمین وحی می‌شوند. تعداد اقامت زایران در موسم حج امسال بین ۳۰ تا ۴۰ روز خواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • هزار و ۶۰۰ نفر از خراسان جنوبی به حج می روند
  • گفت و گوی مهر با زائران سرزمین وحی در گیلان
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران