Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان پیشین تیم استقلال تهران صحبت‌های عجیبی را در مورد نخستین بازی لیگ برتری وحید طالب‌لو انجام داد.

پرویز برومند در گفت‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر، اظهارداشت: شرایط بد استقلال در بازی اول تأثیر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من استقلال را در بازی اول با کیفیت ندیدم و امیدوارم که در آینده شاهد استقلال بهتری باشیم. به هواداران هم پیشنهاد می‎کنم یک فرصتی به آقای فتحی بدهند. فکر می‎کنم تیم با حضور ایشان اوضاع استقلال بهتری می‎شود.

وی در مورد خداحافظی وحید طالب‌لو از دنیای فوتبال گفت: وحید طالب‌لو شاگرد من بود. من خودم باعث شدم او به استقلال بیاد و بازی کند. برای او آرزوی سلامتی می‎کنم، ان‌شاء‎الله در کار‌های دیگر خودش موفق باشد.

دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور تیم استقلال در مورد اینکه وحید طالب‌لو در اولین بازی لیگ برتری‌اش او را نیمکت نشین کرد، خاطرنشان کرد: در آن بازی که ما مقابل سپاهان داشیتم، من خودم را به مصدومیت زدم تا «وحید» بتواند برای استقلال بازی کند!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرویز برومند استقلال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس