Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@09:57:35 GMT

شاعران «شب محمد نوری» را برگزار می‌کنند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۸۸۴۳

شاعران «شب محمد نوری» را برگزار می‌کنند

انجمن شاعران ایران با همکاری خانه موسیقی آیین نکوداشت محمد نوری خواننده فقید کشورمان را برگزار می‌کند. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین نکوداشت استاد محمد نوری خواننده فقید موسیقی کشورمان ساعت ۱۸ روز دوشنبه هشتم مرداد ماه توسط انجمن شاعران ایران، همکاری خانه موسیقی ایران و حمایت سازمان زیباسازی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم تعدادی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی درباره شخصیت هنری زنده یاد محمد نوری سخنرانی خواهند کرد و کلیپی نیز از اجرا‌ها و زندگی این هنرمند برای حاضران پخش می‌شود. در این برنامه قرار است چند گروه موسیقی به اجرای آثاری به یاد محمد نوری بپردازند.

مراسم «شب محمد نوری» ساعت ۱۸ روز دوشنبه، ۸ مردادماه در تالار اجتماعات انجمن شاعران ایران واقع در خیابان شریعتی، خیابان دولت، نبش خیابان نعمتی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری موسیقی محمد نوری مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

در این هم اندیشی علمی با حضور و ارائه حجج اسلام و آقایان دکتر مسعود اسماعیلی، مهدی جمشیدی، دکتر ابوالفضل اقبالی، مهدی جهان، دکتر محمدرضا سنگری، دکتر محسن ردادی، دکتر محمدمهدی جهان پرور برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این کرسی، دکتر سیدحسین فخرزارع می‌باشد.

هم اندیشی علمی با موضوع “مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت” روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبشهت ماه سال جاری ساعت ۰۹:۰۰ صبح به صورت حضوری در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه و همچنین به صورت مجازی تحت نرم افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • مارال ؛ محمد نوری
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد