Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:57:35 GMT

امیرعبدالهیان: آزادسازی بلندی های جولان شدنی است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۸۹۳۶

امیرعبدالهیان: آزادسازی بلندی های جولان شدنی است

به گزارش جماران، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«آزادسازی قنیطره از چنگال تروریست های جبهه النصره و صهیونیست ها بر مردم، نیروهای مسلح و رییس جمهور سوریه مبارک باد. این پیروزی یعنی آزادسازی بلندی های اشغال شده جولان هم با همت سوری ها شدنی است.»

 

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امور بین الملل رییس جمهور رییس مجلس سوریه نیروهای مسلح نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت و سازهای غیرمجاز در بخشی از زمین‌های کشاورزی حریم شهری شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ در شهرستان محمودآباد پس از شناسایی زمین‌های مذکور با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی، حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین‌ها، ۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها که به صورت، سنگ ریزی تفکیک و احداث دیوار تغییر کاربری داده بودند، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6063735

دیگر خبرها

  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادسازی اراضی کشاورزی ۳ هزار میلیاردی در محمودآباد
  • آزادسازی ۶ هزار متر از زمین‌های کشاورزی در محمودآباد
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • (ویدئو) جولان خودرو چینی جدید گلزار در سطح شهر
  • (ویدیو) جولان خودرو چینی جدید گلزار در سطح شهر
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • زندگی با آیه ها/چه چیزی اساسا نابود شدنی است؟
  • مسابقه روز پانزدهم ماه مبارک رمضان