Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به وجود ۶۸ شناگاه در نوار ساحلی گیلان، گفت: ۳۵ طرح سالم‌سازی دریا آماده خدما‌ رسانی به مسافران و شهروندان در این استان است. علی اصغر جمشیدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به وجود ۶۸ شناگاه در نوار ساحلی گیلان، بیان داشت: ۳۵ طرح سالم سازی دریا آماده خدمات رسانی به مسافران و شهروندان در این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بان اینکه علاوه بر ۳۵ طرح سالم سازی موجود، سه طرح سالم سازی دریا نیز در دست اجرا است، افزود: گیلان از جمله استان‌هایی است که مسافران ورودی به آن افزایش یافته است و باید براساس نیاز مسافران طرح‌های سالم سازی دریا ایجاد و امکانات رفاهی و خدماتی لازم را به ویژه با مشارکت بخش خصوصی فراهم کنیم.
جمشیدنژاد افزود: مناطق ساحلی در استان گیلان بیشتر مورد علاقه و مراجعه مردم است که برنامه ما در این مناطق مبنی بر ایمن سازی و تجهیز سواحل است. به دلیل اینکه امکانپذیر نیست همه سواحل را از نظر ایمنی، تحت پوشش قرار دهیم، اقدامات عمده‌ای برای جلوگیری از شنای افراد در مناطق ممنوعه در دست داریم تا افراد را به سمت سواحل تحت کنترل، هدایت کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه گیلان استعداد زیادی برای جذب گردشگر دارد، گفت: می‌توان با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت به سرمایه گذاران، شرایط ایجاد امکانات و خدمات مورد نیاز گردشگران را فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه کار‌های عمرانی زیادی در استان گیلان در بازه‌های بلند و کوتاه مدت برای رفاه حال گردشگران در دست اجرا داریم، افزود: با تکمیل آزادراه قزوین - رشت و نیز بهره‌برداری از راه آهن قزوین- رشت می‌توان شاهد کاهش تلفات جاده‌ای و استفاده هرچه بهتر گردشگران از مواهب طبیعی و جاذبه‌های گردشگری گیلان بود.
وی ادامه داد: ۸ کیلومتر و نیم آزادراه قزوین- رشت باقی مانده که تکمیل آن جزو برنامه‌هایی است که اعتبار برایش پیش بینی شده و باید به زودی اتمام شود. خط راه آهن قزوین به رشت هم سالهاست شروع شده و به بهره برداری نرسیده و امیدواریم امسال به پایان برسد. ترانزیت کالا  به بندر آستارا که آن هم جزو برنامه‌های فعلی نیست وقزوین به رشت جزو اولویت هاست که انشالله امسال به بهره برداری برسد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گردشگری طرح سالم سازی دریا شنا سواحل گیلان اقدامات عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی