Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@03:53:40 GMT

طنین نواهای ایران زمین در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۹۰۳۳

طنین نواهای ایران زمین در متروی تهران

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از اجرای برنامه فرهنگی و هنری «نواهای ایران زمین» در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان گفت: برنامه فرهنگی و هنری "نواهای ایران زمین"همزمان با برگزاری اولین جشنواره ملی گردشگری چهارسوق و به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر زیرزمینی پایتخت، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این برنامه را تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ‌های ایرانی عنوان کرد و افزود: سرزمین ما رنگین کمانی از آداب و رسوم متنوع است و گذرگاه‌های فرهنگی متروی تهران بستر مناسبی برای معرفی و آشنایی بیشتر شهروندان و مسافران با نواها و نغمه‌های محلی است.

محمدیان گفت: این برنامه با مشارکت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، به مدت 56 روز از چهارشنبه 3مردادماه تا روز دوشنبه 26 شهریورماه 97 از ساعت 16تا 18 در ایستگاه های تئاتر شهر، امام خمینی (ره)، تجریش، میدان آزادی و شهید بهشتی توسط گروه های هنری منتخب از تمامی استان های کشور اجرا می شود.

مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به تقارن اجرای روزهای پایانی این برنامه با ایام ماه محرم تصریح کرد: در این ایام نیز گروه‌های هنری، برنامه‌های خود را در قالب مراسم آیینی و مذهبی اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/4009

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • امکانات جدید رفت‌وآمد به نمایشگاه کتاب | «مشاور کتاب» در کنار بازدیدکنندگان
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند