Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، دانش پژوهان دهمین دوره خط امام(ره)استانی ایلام، در اولین روز اعزام به مشهد مقدس از منطقه عملیاتی تنگه مرصاد بازدید کردند.

گفتنی است، دانشجویان علاوه بر بازدید از منطقه عملیاتی مرصاد از روایت گری روایان مناطق عملیاتی غرب کشور نیز بهره مند شدند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی فلسفه سفرهای شهرستانی را رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: برخی از این مصوبات آن‌طور که باید به مرحله اجرا نرسیده و بر همین اساس در بازدیدهای میدانی به همراه مدیران کل مرتبط، موانع اجرای آنها شناسایی و برای رفع موانع تصمیم‌گیری می‌شود.

مالک رحمتی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان مرند، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم در پیام نوروزی تاکید کردند باید با اتحاد، انسجام، همدلی و همکاری همه مسئولان شاهد تحول و پیشرفت در بخش‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اساسی شهرستان مرند، گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان استان و شهرستان و همت بخش خصوصی بتوانیم کمبودهای شهرستان را رفع کنیم.

رحمتی، تکمیل پروژه بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری را یکی از مطالبات مردم مرند برشمرد و گفت: در بازدید از این بیمارستان مقرر شد پیمانکار پروژه در دو مرحله تا پایان مرداد و پایان آبان ماه این پروژه را تکمیل کند.

وی درخصوص پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری شهر مرند هم گفت: این پروژه که در راستای توسعه شهر اجرا می‌شود باید با رعایت اصول فنی در زمان‌بندی معین به بهره‌برداری برسد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرستان مرند در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دچار عقب‌ماندگی است، بر اهتمام جدی فرماندار و مدیران مسئول برای جبران این عقب‌ماندگی تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در برخی حوزه‌های دیگر نیز مشکلات و کمبودهایی در شهرستان داریم که در جلسه شورای اداری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد تا به سمت بهبود وضعیت پیش برویم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در سفر به شهرستان مرند از پروژه‌های استادیوم ورزشی ۵ هزار نفری، مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب، بیمارستان آیت‌الله حجت کوه‌کمری، پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مجتمع تجاری تفریحی جواهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • دره‌ای حیرت انگیز با تصاویر رویایی/ به صحنه هنرنمایی طبیعت برویم
  • عملیاتی کردن بازار آب و ایجاد تشکل آب بران در سال جدید با جدیت پیگیری شود
  • عملیاتی شدن بازار آب در یزد
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • طبیعت‌گردهای مفقود شده جنگل‌های سوادکوه پیدا شدند
  • برگزاری دهمین دوره جشنواره سبزه‌آرایی، سفره هفت‌سین و پخت شیرینی و کلوچه محلی در ملایر