Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:14:53 GMT

جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در مرند آغاز شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۹۹۴۴۸

جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در مرند آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آغاز رسمی جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان امروز با حضور اعضای ستاد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند صبح امروز برگزار شد.

مهران فرجی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند در این جلسه با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه گفت: تمام سرمایه گذاری در بخش کتابخوانی از جمله ساخت کتابخانه، چاپ کتاب و نشریات و بسیاری از کارهای دیگر تنها برای این است که آمار مطالعه در جامعه بالا برود و در جامعه ای که مطالعه در آن نهادینه شود شاهد شکوفائی علمی و فرهنگی مردم آن جامعه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به حضور اکثر جوانان و نوجوانان در فضای مجازی ما می توانیم با تولید کتاب های الکترونیکی نقش فعالی در هدایت افراد جامعه به سوی مطالعه داشته باشیم.

فرجی خاطرنشان کرد: جام باشگاه های کتاب در سال های گذشته نیز در شهرستان مرند برگزار شده که سال گذشته شاهد مراسم اختتامیه باشکوهی در این زمینه بودیم که مورد استقبال عموم قرار گرفت و امیدواریم امسال با بسیج تمامی ادارات و کل جامعه شاهد عادت شدن مطالعه در میان جامعه فرهنگ دوست باشیم.

در این جلسه هر یک از اعضا به ارائه دیدگاه ها و نظرات خود پرداخته و بر ضرورت به کارگیری طرح های نو و ایده های جدید در زمینه تشویق کودکان به کتابخوانی، بهره گیری از پتانسیل فضاهای مجازی و پتانسیل مساجد و کتابخانه ها مورد تاکید قرار گرفتو

گفتنی است، فعالیت های جام باشگاه های کتاب به طور رسمی در شهرستان مرند آغاز و مقرر شد تیم ها و باشگاه ها با ثبت در سامانه، اقدامات خود را آغاز کنند.

کد خبر 4359688

منبع: مهر

کلیدواژه: معرفی کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب و کتابخوانی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد گرگان خرم آباد شهرکرد دهه کرامت یاسوج شیراز خطبه های نماز جمعه زلزله مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۹۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود

پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با هدف عرض ارادت شاعرانِ شعر کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع) در همدان برگزار می‌شود.

این مراسم همراه با نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان رضوی استاد «جواد محقق» است، هم‎چنین در این مراسم کتاب «این لحظه‌ها را دوست دارم» اثر مریم زرنشان رونمایی می‌شود و مورد نقد و بررسی قرار می‏‎گیرد.

این جشنواره رضوی پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است