Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با کسب دو مدال طلا (جایزه اول)، دو مدال نقره (جایزه دوم) و دومدال برنز (جایزه سوم) رتبه هجدهم بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی ریاضی IMC را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ تیم شش نفره ریاضی دانشگاه شریف به سرپرستی امیر جعفری موفق به کسب رتبه هجدهم در بیست و پنجمین مسابقات بین المللی ریاضی(IMC) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات IMC از معتبرترین مسابقات بین‌المللی ریاضی در سطح دانشجویی است و همه ساله تیم‌هایی از برترین دانشگاه‌های جهان در این مسابقه به رقابت می‌پردازند.   مجتبی زارع بیدکی و سید علی ناصری مدال طلا (جایزه اول)، آرمین بهنام نیا و محمدهنری مدال نقره (جایزه دوم) و خشایار گتمیری و هومن فتاحی مقدم مدال برنز (جایزه سوم) این مسابقات را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است؛ بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی ریاضی IMC با شرکت 70 تیم از دانشگاههای مختلف از 31 تیر تا 6 مردادماه در کشور بلغارستان برگزار شد و تیم های دیگری از دانشگاهای صنعتی امیر کبیر، صنعتی اصفهان و شهید با هنر کرمان نیز در این مسابقات شرکت داشتند.   تیم دانشگاه صنعتی شریف با کسب رتبه هجدهم این مسابقات، روز شنبه 6 مردادماه با استقبال مسئولین این دانشگاه به کشور بازگشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شریف مسابقات بین المللی ریاضی دانشگاه های جهان رقابت های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در دیدارهای پایانی و رده‌بندی وزن ۴۵ کیلوگرم امیر حسین صابری از اصفهان به همراه امیرعباس رمضانی (ایران) ، پاراتمش سوریکانت (هند) ، عرفان بوکان (مازندران) و دانیال صفری (همدان) و محمدامین ساقی (تهران) رتبه های برتر این وزن را کسب کردند.


در پایان دیدارهای روز نخست این مسابقات که روز دوشنبه با رقابت ۱۱۲ کشتی‌گیر از تیم‌های ایران، قزاقستان، هند و عراق درپنج وزن ۴۵- ۵۱- ۶۰ - ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم در سالن شهیدان نوبخت شهر بابلسربرگزارشد، کشتی‌گیران ایرانی در هر پنج وزن صاحب نشان‌های طلا شدند.


مسابقات پنج وزن دوم ۴۸ – ۵۵ – ۶۵ – ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم نیز روز سه شنبه، ۲۸ فروردین پس از وزن کشی برگزار خواهد شد.


این مسابقات که جنبه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را نیز دارد، در ۱۰ وزن برگزار می‌شود.


دراین دوره از مسابقات تیم هند با ۲۰ کشتی‌گیر، عراق با ۱۳ کشتی‌گیر و قزاقستان با ۱۰ کشتی‌گیر حضور دارند.


همچنین نفرات اول تا دهم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به همراه یک تیم از منتخب شهرستان بابلسر و یک تیم از منتخب مازندران درمجموع حدود ۱۵۰ کشتی‌گیر داخلی در این رقابت‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • ایران جزء ۱۵ کشور برتر جهانی در جذب دانشجویان بین المللی
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شریف در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی+ تصاویر
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف و امیرکبیر در حمایت از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به صهیونیست‌ها +تصاویر