Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:42:32 GMT

۲ فرمانده کلیدی طالبان در «هلمند» کشته شدند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۰۰۶۸

۲ فرمانده کلیدی طالبان در «هلمند» کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از افق، رئیس پلیس هلمند اعلام کرد که در عملیات نیروهای امنیتی افغانستان در شهر «نادعلی» این ولایت، ۲ فرمانده کلیدی طالبان کشته و شماری از اعضای دیگر این گروه نیز کشته و زخمی شده‌اند.

در بیانیه دفتر مطبوعاتی فرماندهی پلیس هلمند، اسامی این فرماندهان طالبان «ملا زکی» و «ملا نصر» معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه همچنین در این عملیات ۶ عضو طالبان کشته و ۴ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

بر اساس جزئیات این عملیات در روستاهای «زرغون» و «ناقل‌آباد» در شهر نادعلی هلمند راه اندازی شده بود.

کد خبر 4359757 بنفشه اسماعیلی

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان طالبان ولایت هلمند ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی روسیه سوریه دونالد ترامپ فلسطین عراق ایران عربستان سعودی ولادیمیر پوتین جنگ 2015 یمن افغانستان ترکیه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید چه تغییراتی می‌کند؟