Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@17:21:35 GMT

تاج در پیامی از وحید طالب‌لو تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۰۰۹۰

تاج در پیامی از وحید طالب‌لو تقدیر کرد

ساعت24-رییس فدراسیون فوتبال، در پیامی ضمن تقدیر از زحمات وحید طالب‌لو در دوران بازی، برای وی در ادامه مسیر ورزشی‌اش آرزوی توفیق کرد.

 در پی خداحافظی وحید طالب‌لو از دنیای بازی،مهدی تاج با انتشار پیامی نوشت: «چهره ارزشمند و گرانمایه جناب آقای وحید طالب‌لو بدینوسیله از جنابعالی که در دوران ورزشی خود با توکل به خداوند سبحان در تمامی فراز و نشیب‌ها هم‌راه و هم‌گام واقعی تیم‌های ملی بوده‌اید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک تلاش ستودنی ملی‌پوشان پرافتخار ایران اسلامی که ثمره‌اش خلق لحظات شادی بخش برای مردم عزیز کشورمان است، وظیفه ای مهم و دشوار بر دوش جامعه ورزش محسوب می‌شود که شما در سال های گذشته به خوبی از عهده آن برآمدید. برای جنابعالی در تمامی عرصه های زندگی به ویژه در ادامه فعالیت های ورزشی آرزوی توفیق از خداوند منان دارم.»

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: طالب لو مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد

مایکل ادواردز و ریچارد هیوز بازیکنان مناسب لیورپول را شناسایی خواهند کرد. 

طرفداری | آرنه اسلوت سرمربی لیورپول خواهد بود و دیگر نقش سنتی «مدیر» اجرا نمی‌شود. 

به گزارش تایمز؛ لیورپول در فصل آینده مدل سرمربی/مدیر ورزشی را دنبال خواهد کرد. آرنه اسلوت، سرمربی جدید قرمزها به خوبی با این مدل آشناست و انتظار می‌رود با چنین نقشی در آنفیلد راحت باشد. او در طول دوران مربیگری خود همواره در همین ساختار فعالیت کرده است. خلاف برخی مدل‌های سنتی، در لیورپول جدید، سرمربی بر روی هدایت و آماده‌سازی تیم اصلی تمرکز خواهد کرد و گزارش کار خود را به مدیر ورزشی، ریچارد هیوز، ارائه خواهد داد. مسئولیت‌های هیوز شامل جذب بازیکن و مدیریت سایر بخش‌های فنی باشگاه است. بالاتر از این دو نفر، مایکل ادواردز، مدیر ورزشی سابق لیورپول قرار خواهد گرفت که ماه گذشته به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال به این باشگاه بازگشت. باشگاه لیورپول بر این باور است که این ساختار جدید برای پیچیدگی‌ها و نیازهای فوتبال مدرن مناسب‌تر است و از این طریق می‌تواند حمایت بیشتری را از سرمربی به عمل آورد.

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد