Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات ویژه‌ای را علیه محل تمرکز مزدوران سعودی در دو راهی موزع و مثلث الوازعیه در استان تعز صورت داده و تصاویری از آن را منتشر کردند. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن تصاویری از عملیات ویژه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی را پیش از آغاز عملیات گلوله باران محل های تجمع و استحکامات متجاوزان در مثلث الوازعیه منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت مواضع مزدوران سعودی پیشروی کرده و یورش بردند و با آنها به طور مستقیم درگیر شدند.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چگونه توانستند بعد از نبردهای سنگین خود را به این محل تمرکز مزدوران برسانند و آنها را از برخی مواضع خود بیرون برانند.

در جریان این عملیات ویژه، نیروی هوایی متجازان چند بار برای پشتیبانی از مزدوران خود حمله کرد تا جلوی پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی را بگیرد اما موافق نشد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یک خودروی زرهی اماراتی و مقادیر سلاح و دوربین‌های دید در شب را به غنیمت گرفتند.

شکست پیشروی مزدوران در عسیر

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشروی مزدوران سعودی در منطقه عسیر را خنثی کرده و خسارت و تلفاتی به آنها وارد کردند.

یک منبع نظامی یمنی در این باره به شبکه المسیره گفت: عملیات مزدوران با پشتیبانی هوایی در نزدیک گذرگاه علب در بخش عسیر آغاز شد.

وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پیشروی مزدوران مقابله کرده و ده‌ها نفر از آنها را کشته و زخمی کردند. مقادیر سلاح نیز به غنیمت گرفته شد.

پخش تصاویر اسرای سعودی

ستاد اطلاع رسانی جنگ در یمن فایلی تصویری از دو نظامی سعودی که به اسارت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در آمدند، منتشر کرد.

این تصاویر نام این دو اسیر و کد نظامی آنها را همراه با محل اسارت نشان می‌دهد.

این دو اسیر از خوشرفتاری با آنها در جریان اسارت و اخلاق خوب نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن برخلاف ادعای فرماندهان خود مبنی بر شکنجه و قتل اسیران سخن گفتند.

این دو اسیر افزود: آنها گفتند که از فرماندهان خود دستور داشتند که باید تا آخرین گلوله بجنگند و به اسارت در نیایند.

این دو اسیر در پیامی به خانواده های خود ابراز اطمینان دادند که با آنها خوشرفتاری می شود و همه شایعات درباره شکنجه اسیران را رد می کنند.

آنها همچنین دولت سعودی را سرزنش کردند که به پرونده اسرای سعودی بی توجهی کرده است.

این دو اسیر بی توجهی دولت سعودی به اسرای خود را محکوم کرده و گفتند: اسیرانی هستند که بیش از سه سال در اسارت به سرمی برند اما دولت سعودی به آنها توجهی ندارد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن سه شنبه گذشته در عملیاتی ویژه علیه موضع نظامی جبل مشعل در جیزان، چهار ستون نظامی را منهدم و مقادیر سلاح را به غنمیت گرفت. آنها شماری از نظامیان سعودی را کشته و شمار دیگری را اسیر کردند که این دو اسیر از جمله آنها بودند.

حمله متجاوزان به صنعا، الحدیده و البیضاء

جنگنده های سعودی به پادگان ضبوه و پادگان السواد در بخش سنحان استان صنعا حمله کردند.

این جنگنده ها دو بار نیز به دانشکده جنگ و منطقه النهدین در این استان حمله کردند.

استان الحدیده یمن نیز شاهد چهار حمله به منطقه العرج در بخش باجل بود.

در همین حال، ناوچه‌های ارتش سعودی چهار قایق صیادی مردم در آبهای منطقه‌ای شهر الحدیده را هدف قرار داد که به شهادت صیادان منجر شد.

انتهای پیام/

R7969/P36446/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل خانه گانتس و نتانیاهو