Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از حضور رئیس بنیاد مستضعفان در دفتر ریاست شورای شهر تهران برای تشکیل کمیته صیانت از باغات باقیمانده این بنیاد در سطح شهر تهران تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، محمد سالاری در هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: برای نخستین بار است که رئیس بنیاد مستضعفان در دفتر ریاست شورای شهر تهران حضور پیدا کردند تا کمیته صیانت از باغات باقیمانده این بنیاد در سطح شهر تهران تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع نشان داد که باید باور کنیم عملکرد مناسب در این حوزه باعث خواهد شد که نظارت همگانی با شورای شهر تهران همراه شود.

وی افزود: در هفته گذشته بنا به ارجاع ریاست شورای شهر تهران با معاونین دادستانی کل کشور درباره پرونده ساختمان پالادیوم و پرونده‌هایی نظیر این ساختمان که عدول از ضوابط شهرسازی و معماری در آنها وجود داشت شرکت کردیم. این موضوع حاکی از همراهی مناسب قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری دارد که باید نسبت به آغاز این همراهی از مسئولین قوه قضاییه تقدیر کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در خصوص نحوه برخورد با معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص ارائه پاسخ شبهه ناک به یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مورد صیانت از جایگاه شورا مواضع و اظهارنظرهای مناسبی در شورای مشورتی مطرح شد. در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران شبیه به این حادثه و حتی ضعیف‌تر رخ داد که اعضای شورا با وجود اینکه از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا بودند شهردار و مدیر مربوطه را مجاب کردند که در صحن شورا عذرخواهی کند. لذا از هیات رئیسه درخواست می‌کنم که این موضوع را از طریق شهردار تهران پیش ببرند به شکلی که این گونه نحوه پاسخگویی، به یک الگو در شهرداری تبدیل نشود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران همچنین با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه شورای شهر تهران و پاسخگویی مدیران شهرداری گفت: باید موضوع نحوه پاسخگویی معاون حمل و نقل شهرداری تهران از طریق شهردار تهران پیگیری شود.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شوراي شهر تهران طرح صیانت از باغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان