Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: دومین جشنواره "تئاتر تک نفره" در چهارمحال و بختیاری از مردادماه تا شهریورماه برگزار می‌شود. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

حجت‌الله شیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: فراخوان جشنواره از سوی آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام با مشارکت حوزه هنری استان منتشر که از مجموعه نمایش‌های ارسالی به دبیرخانه 9 تئاتر برای نمایش انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایش‌ها در حوزه اجتماعی و انتقادی و با هزینه کم هستند، افزود: هر کدام از نمایش‌ها به مدت 3 شب و در 2 سانس به نمایش گذاشته می‌شود

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هدف از این جشنواره معرفی هنرمندان و ایجاد زمینه برای کسانی است که علاقه‌مند به کار تئاتر هستند.

شیروانی خاطرنشان کرد: نمایش‌ها از 3 مردادماه آغاز شده و تا 7 شهریورماه ادامه دارد که در سانس 8:30 و 9 شب در سالن خانه هنرمندان حوزه هنری استان نمایش داده می‌شود. سال گذشته یکی از نمایش‌ها به جشنواره تک‌خند راه یافت.

لیست نمایش‌ها و ساعت نمایش در جدول زیر آورده شده است.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر اینکه وزارت میراث فرهنگی کمک و تسهیل‌گری برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را در اولویت قرار داده است، گفت: اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور تا اطلاع بعدی نیاز به استانداردسازی ندارد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر شالبافیان با تاکید بر اینکه وزارت میراث فرهنگی کمک و تسهیل‌گری برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را در اولویت قرار داده است، اظهار کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی کشور تا اطلاع بعدی نیاز به استانداردسازی ندارد.

وی بهره‌گیری از توان بخش خصوصی در حوزه مشورتی و اجرایی حوزه گردشگری را ضروری دانست و افزود: کاغذبازی اداری و روند طولانی استعلام‌ها از مشکلات چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری است که با همکاری‌های بین‌بخشی می‌توان این چالش را رفع کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی و شورای حمایت قضائی در چهارمحال و بختیاری می‌تواند به تسهیل‌گری در حوزه گردشگری به‌ویژه در بخش گردشگری کشاورزی کمک کند.

شالبافیان با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای برگزاری رویدادهای گردشگری در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برگزاری رویدادها حضور گردشگران داخلی و خارجی به این استان تقویت می‌کند و می‌توان از این ظرفیت در راستای جذب گردشگر بهره گرفت.

وی اضافه کرد: تولید و انتشار محتوا در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری و انعکاس آن در تمامی استان‌های کشور و همچنین بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید محتوا به زبان‌های مختلف نیز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 739937

دیگر خبرها

  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • نمایش تعزیه در تئاتر شهر قزوین اجرا می‌شود
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • چهارمحال و بختیاری یکی از مستعدترین استان‌ها در حوزه گردشگری است
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • هنرهای نمایشی زاهدان، زنده اما کم‌رمق است
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • ضیافت افطاری همزمان با میلاد امام حسن (ع) در روستای شیخ شبان + فیلم
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت