Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تواهن صبح یکشنبه در مراسم معارفه کوروش گلریز به عنوان شهردار پردیس طی سخنانی با اشاره به این که شهر پردیس در دوره چهارم بدون شورا هدایت می شد، گفت: ۲ مدیرکل دفتر فنی و شهری که از کلیدی ترین مدیریت های استانداری تهران در انجام امور شهرداری ها هستند و فرماندار به عنوان نماینده حاکمیت و ۲ مشاور در شورای مشورتی امور شهری پردیس را مورد بررسی قرار می داد و در واقع وظایف شورای شهر پردیس را انجام می داد و سعی شد، در زمانی که نمایندگان مردم در شورای شهر پردیس وجود نداشتند، نهایت امانت داری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر آن چه لازمه کار و پیشرفت شهرداری پردیس بود، در تخصص های این شورا رعایت شد، از طرفی هیچ کدام از این افراد در شهر پردیس کوچک ترین منافع و اقوامی نداشتند و تنها به انجام وظیفه فکر می کردند، به نظر می رسد، اگر در شورای فعلی نیز ۲ شاخص تخصص و عدم منافع شخصی پیش گرفته شود، شاهد تداوم موفقیت خواهیم بود.

معاون فنی و عمرانی استاندار تهران با اشاره به جدید بودن پردیس در استان تهران اضافه کرد: پردیس از شهرهای مدرن کشور است و در این شهر آثاری از عدم رعایت اصول شهرسازی نخواهید دید.

وی با بیان این که هسته اصلی پردیس را افراد اصیل تشکیل دادند، گفت: ترکیب ساخت این شهر بسیار بی بدیل است، که ظرفیت فراوانی برای توسعه دارد.

بر پایه این گزارش، صبح یکشنبه و با حضور حجت الاسلام حسین توسلی امام جمعه پردیس، احمد تواهن، معاون استاندار تهران، مرتضی حیدری فرماندار پردیس، سرهنگ سیاوش محبی رییس پلیس راه شرق استان تهران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی، کوروش گلریز به عنوان شهردار پردیس معرفی شد.

کد خبر 4359784

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران شهرداری پردیس بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد گرگان خرم آباد شهرکرد دهه کرامت یاسوج شیراز خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی زلزله سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر