Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان سفر یک روزه خود به کردستان، از محورهای مواصلاتی کامیاران، موچش، دهگلان، قروه، سنندج و مریوان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا در این سفر یک‌روزه پس از بازدید میدانی از سالن‌های تجاری و مسافری و روند اجرایی از ورود و خروج ترانزیت در این مرز، مشکلات و چالش‌های موجود در این استان مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است معاون وزیر راه و شهرسازی  اهمیت روان‌سازی و سرعت بخشی ترددها از پایانه‌مرزی را مورد تاکید قرار داد و در راستای حفظ و نگهداری راه‌ها و رفع نقاط پرحادثه و پرتصادف در استان راهکارهایی را ارائه کرد.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، همچنین  در بازدید از جاده سنندج-مریوان در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها وضعیت تردد در این مسیر اظهار کرد: با توجه به اهمیت این محور باید خطرات مربوط به تردد در آن به حداقل برسد به دلیل اینکه این محور به‌واسطه وجود پایانه رسمی مرز باشماق از مهم‌ترین شریان‌های اقتصادی کشور است و امیدواریم هرچه سریع‌تر جاده جدید سنندج به مریوان  زیر بار ترافیک رود. 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی جاده ترانزیتی راه های کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از آغاز طرح کوتاه‌مدت پروژه میدان سپاه خبر داد و گفت: طرح ترافیکی کوتاه مدت پروژه میدان سپاه پس از ارزیابی نهایی، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ شد و از خرداد سال جاری اجرایی خواهد شد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به انتقاداتی که درباره ترافیک میدان سپاه مطرح می‌شود، اظهار کرد: در خصوص پروژه میدان سپاه دو طرح کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد.

وی با اشاره به طرح بلند مدت میدان سپاه، افزود: با توجه به عملکرد قُطری بلوار جمهوری و اتصال بلوار عمار یاسر و جعفر طیار (ع) به این میدان در طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک، تقاطع غیرهمسطح پیش‌بینی شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مشاوران این طرح پیشنهاد تقاطع سه سطحی در میدان سپاه داشته‌اند که در بودجه سال جاری برای آغاز مراحل اجرایی پروژه، از سوی شورای اسلامی شهر قم بودجه‌ای لحاظ شده و به تصویب رسیده است.

خانه‌زاد یزدی با اشاره به زمان اجرای این طرح، تصریح کرد: بودجه اجرایی برای پروژه میدان سپاه در سال جاری پیش‌بینی شده است و این طرح پس از طی مراحل تطبیق طراحی به صورت سازه، آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: طرح کوتاه مدت این میدان پس از آمارگیری و شبیه‌سازی‌ها در کمیته فنی شورای ترافیک و شورای هماهنگی ترافیک استان تصویب شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: کلیات طرح به این شکل است که عملکرد میدان به یک سمت محدود و ضلع شرقی میدان سپاه مسدود می‌شود.

خانه‌زاد یزدی افزود: با توجه به جهت حرکت جنوب به غرب در میدان سپاه، یک دور برگردان در نزدیکی بلوار عطاران پیش‌بینی و طراحی شده و مراحل مقدماتی طرح در حال انجام است.

وی با اشاره به سنگینی ترافیک و مطالبات مردم، عنوان کرد: مراحل جابه‌جایی تأسیسات شهری و درختانی که در طرح هستند را در نخستین اقدام انجام می‌دهیم تا پس از ارزیابی همه جانبه این طرح در هفته آینده، پروفیل‌های طولی و عرضی ابلاغ و ماه خرداد اجرا شود.

کد خبر 748503

دیگر خبرها

  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی