Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام جزایری به عنوان یکی از محکومان فساد اقتصادی برای چندمین بار با فرار خود از دست ماموران قضایی در صدر اخبار انتظامی قضایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی قضایی خبرگزاری شبستان، شهرام جزایری یکی از محکومان فساد اقتصادی برای چندمین بار با فرار خود در صدر اخبار انتظامی قضایی قرار گرفت. در آخرین اخبار فیلمی از این محکوم فراری در فضای مجازی در مرز بازرگان شهر ماکو منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت الف نیز از کباب خوردن وی در کمال خونسردی خبر داده است.

 

علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در مورد دستگیری مجدد این فرد به ایسنا گفت: "شهرام جزایری در حالی که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشت، در گمرک بازرگان دستگیر شد. جزایری به همراه چند تبعه افغانی قصد داشت با مخفی شدن در داخل یک کامیون به صورت قاچاقی از مرز ایران به سمت ترکیه خارج شود که توسط دستگاه "ایکس ری" در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شد. جزایری پس از دستگیری خود را تبعه افغانستان معرفی کرده بود ولی به هویت خود اعتراف کرده و در حال بازپرسی شدن است."

 

بنابراین گزارش، شهرام جزایری در سال 81 در جریان بزرگ‌ترین و جنجالی‌ترین پرونده فساد اقتصادی ایران بازداشت شد از جمله اتهامات این فرد می توان به تحصیل مال از طریق نامشروع، پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف، معافیت از سربازی به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده، فرار از زندان و خروج غیرمجاز از کشور اشاره کرد.

 

جزایری ابتدا در سال ۱۳۸۱ بازداشت شد و در اوایل اسفند ۱۳۸۵ در جریان انتقال از زندان برای معرفی برخی اموالش، فرار کرد و سه روز پیش از آغاز سال ۸۶ در عمان مجدداً دستگیر شد. همین اقدام وی حکم زندانش را ۲ سال افزایش داد. در نهایت، شهرام جزایری که توانسته بود از اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور تبرئه شود، بعد از ۱۳ سال از زندان آزاد شد.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع ترامپ شیراز مراسم اختتامیه آمریکا سردار سلیمانی ایران مرز بازرگان دستگیری شهرام جزایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه چاپلی کباب توسط آشپز خیابانی اهل پاکستان (فیلم)
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها