Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:23:39 GMT

کاهش تلقات کوه صفه نیازمند کمک سایر ارگان‌ها است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۱۲۹۵

کاهش تلقات کوه صفه نیازمند کمک سایر ارگان‌ها است

رییس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: به‌منظور کاهش تلفات ناشی از سقوط کوهنوردان در کوه صفه علاوه بر برنامه‌های آموزشی که از سوی هیئت کوهنوردی استان برگزار می‌شود، به کمک سایر ارگان‌ها نیازمندیم.

مهدی نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد فعالیت‌های هیئت در سال ۹۷، اظهار کرد: دوره‌های استعدادیابی متعددی را از ابتدای امسال داشتیم که بازخورد خوبی هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره‌های آموزشی ویژه کوهنوردان و علاقه‌مندان به این ورزش را در ورزشگاه شهید چمران برگزار و جمعه‌های هر هفته نیز کلاس‌های آموزشی در کوه صفه برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به کم‌آبی و بحران این مسئله در استان با همکاری اداره آب و فاضلاب استان اصفهان در کوه صفه همایش‌های کوهنوردی با موضوع مصرف بهینه آب برگزار شد. همچنین با سایر هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت دوچرخه‌سواری استان نیز همایش‌های مختلف دیگری نیز برگزار کردیم.

رییس هیئت کوهنوردی استان اصفهان با بیان اینکه طبق تقویم ورزشی که در ابتدای سال تدوین و به اداره‌کل ورزش و جوانان استان تقدیم کردیم پیش می‌رویم، ادامه داد: بانوان کوهنورد هیئت هر هفته برنامه کوهپیمایی داشته و تا الان به مناطقی از جمله کوه کرکس صعود کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و همایش‌های مختلف به میزبانی اصفهان، گفت: این دوره‌ها با اساتید ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود و اخیراً نیز همایش دره‌نوردی با حضور مدرس خارجی در اصفهان برگزار شد. ضمن اینکه در کنار این برنامه ها تمرکز روی باشگاه ها داریم و بر برنامه آن ها نظارت می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از وقوع حوادث در کوه صفه، هیئت کوهنوردی استان اصفهان کلاس‌های آموزشی را در این زمینه برگزار می‌کند اما به‌منظور کاهش تلفات ناشی از کوهنوردی در کوه صفه به کمک و همکاری سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های دیگر هم نیازمند هستیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کوهنوردی اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد