Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از انحراف دولت در تخصیص ارز دولتی با نرخ هر دلار ۴۲۰۰ تومان به واردات کالاها، اکنون تمامی ثبت‌سفارش‌های قبلی از سوی دولت باطل شده و در دستور بررسی مجدد قرار گرفته است؛ به این معنا که اگر معاونت‌های تخصصی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صلاحیت واردات کالا را تشخیص دهند، آن گاه واردکننده می‌تواند اجازه واردات کالای خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون برخی واردکنندگان می‌گویند که حتی اجازه ثبت سفارش جدید برای واردات کالا را نیز ندارند و همین امر مشکلات زیادی را در جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز تولید برای آنها ایجاد کرده است.

واردکنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر خبر از توقف ثبت سفارش واردات کالا می‌دهند و از این تصمیم دولت ناراضی هستند.

کد خبر 4359858 محبوبه فکوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تعرفه واردات گمرک ثبت سفارش واردات کالا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران گمرک تحریم اقتصادی ایران وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت نیروگاه برق بورس مصرف برق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت راه و شهرسازی بازار سهام دلار تعرفه واردات گمرک وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟
  • تامین ارز واردات کالا‌های اساسی از ۴.۲ میلیارد دلار گذشت
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال