Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@11:36:32 GMT

کنترل مسالمت آمیز کودکان در دنیای مجازی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۱۴۱۹

کنترل مسالمت آمیز کودکان در دنیای مجازی

استفاده از تبلت و ورود کودکان به دنیای مجازی یکی از دغدغه های بزرگ والدین امروزی است. استفاده از اینترنت و فضای مجازی می تواند فرصت‌های آموزشی مفیدی را برای کودکان فراهم کند. اما در نظر گرفتن ایمنی کودکان در فضای مجازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . والدین باید به بهترین شکل، فرزندان خود را با خطرات موجود آشنا کرده و با برنامه ریزی صحیح و نظارت دقیق امکان پیشرفت و سرگرمی ایمن کودکان را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرستو رفیعی خبرنگار

ایران آنلاین / در این راستا یک شرکت دانش بنیان ایرانی توانسته با طراحی و تولید تخستین تبلت ویژه کودک و نوجوان ایرانی امکان کنترل مسالمت آمیز کودکان در دنیای مجازی را فراهم آورد. این محصول  با رنگ بندی و حال و هوایی مخصوص این گروه سنی این امکان را به والدین می دهد در مدت زمان استفاده از تبلت ، زمان و میزان استفاه از یک اپلیکیشن ، بازی ، شبکه های اجتماعی ، اینترنت و همچنین لیست تماس های تلفنی فرزندانشان را مدیریت کنند.

به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هدف از طراحی و تولید این محصول ، فراهم کردن امکان نظارت صحیح و اصولی والدین بر فعالیت های فرزندانشان در فضای مجازی بوده است، چراکه محدودیت ها و ممیزی خاصی در این فضا حاکم نیست و با توجه به رشد فناوری و گرایش کودکان و نوجوانان به این تکنولوژی ها والدین همواره دچار استرس و نگرانی خواهند بود.
از دیگر امتیازات این دستگاه ، استفاده از اپلیکیشن اکتشافات علوم lab Cameraو آنتی ویروس بیت دیفندر با اشتراک معتبر یک ساله است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم

شب گذشته لیل و لیون در دیداری جذاب به مصاف هم رفتند که این مسابقه با کامبک لیون و برتری 4-3 این تیم به پایان رسید.

دانلود (7.3MB)

دیگر خبرها

  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • در بلوجونیور حساب باز کنید، 50 هزار تومان هدیه نقدی دریافت کنید
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم