Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@17:03:55 GMT

پیشنهاد رشوه1میلیاردی جزایری به ماموران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۱۵۰۶

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی جزییات دستگیری شهرام جزایری در مرز بازرگان را تشریح کرد و گفت: این فرد در هنگام دستگیری پیشنهاد رشوه یک میلیارد تومانی را به ماموران می‌دهد که این رشوه توسط ماموران وظیفه شناس رد شده است. ناطقان: توکل حیدری رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به جزییات دستگیری شهرام جزایری در مرز بازرگان اظهار کرد: روز گذشته ماموران گمرک به کانتینری که قصد خروج از کشور را داشته و پلمب آن شکسته شده، مشکوک می‌شوند، به همین دلیل کانتیتر را باز کرده و دو نفر را در آن پیدا می‌کنند که خود را در ابتدا تبعه افغانستانی معرفی می‌‎نمایند که در بازرسی‌های بعدی مشخص می‌شود که یکی از آن‌ها، شهرام جزایری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این فرد در هنگام دستگیری پیشنهاد رشوه یک میلیارد تومانی را به ماموران می‌دهد که این رشوه توسط ماموران وظیفه شناس رد شده است.
رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تقدیر از اقدام ماموران گمرک در عدم پذیرش رشوه و گزارش سریع آن به مرجع قضایی، به بیان انگیزه شهرام جزایزی برای خروج غیرقانونی از کشور پرداخت و ادامه داد: این فرد به دلیل بدهی زیاد مالیاتی ممنوع الخروج بوده و در بازپرسی ادعا می‌کند که برای دیدار و سرکشی از یکی از اعضای خانواده‌اش که در کانادا سکونت دارد، قصد خروج از کشور را داشته است.
حیدری با اشاره به اینکه متهم در حال حاضر در اختیار دستگاه قضایی است و تحقیقات ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهرام جزایری فعلا به اتهام پیشنهاد رشوه و خروج غیرمجاز از کشور در بازداشت بسر می‌برد و تفهیم اتهام صورت گرفته است.
وی یادآور شد: این متهم ظاهرا یک پرونده مفتوح نیز در دادگستری مشهد دارد که از این حوزه قضایی خواسته شده تا در صورت اقتضا، نیابت داده شود تا اقدامات قضایی در این زمینه صورت گیرد.
منبع: ایلنا برچسب ها: رشوه ، شهرام جزایری ، ماموران گمرک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رشوه شهرام جزایری ماموران گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرگرد "محمد زیدی" گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر بلافاصله به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

سرگرد زیدی گفت: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد