Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی فاقد بیمه نامه از پارکینگ‌های پلیس استان مرکزی خبرداد.

سرهنگ امیدی افزود: این تصمیم به یمن فرارسیدن ایام دهه کرامت در راستای تشویق هر چه بیشتر رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در قالب این طرح رانندگان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که به علت نداشتن بیمه نامه توسط پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل شده باشند از امروز یک شنبه هفتم مردادماه به مدت ۱۰ روز کاری می‌توانند با ارائه تعهدنامه در واحد ترخیص از تسهیلات ویژه ترخیص استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مالکان وسایل نقلیه توقیفی مشمول این طرح می‌توانند با در دست داشتن مدارک موضوع ماده ۱۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی به واحد ترخیص پلیس راهور در محل توقف مراجعه و اقدام‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / ج

ترخیص وسایل نقلیه عیدانه پلیس استان مرکزی در طرح کرامت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت  ۴۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های استان، گفت: متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین امسال بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بوده که بیشترین تردد در ورود و خروج به استان ۳۱ فروردین‌ماه به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه محور ارومیه - سلماس با متوسط تردد روزانه ۲۲ هزار و ۶۰۹ تردد پرترددترین محور استان در فروردین‌ماه بود، افزود: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان از ابتدای فروردین‌ماه، بطور تقریبی ۸۷۴ هزار و ۳۰۰ پلاک خودرو یکتا در محور‌های برون شهری آذربایجان‌غربی رؤیت شده که از این پلاک‌ها حدود ۸۱۸ هزار و ۲۷۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

دست‌نشان ادامه داد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین معادل ۲۴ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده که آمار‌ها نشان می‌دهد سهم وسایل نقلیه غیربومی در استان نسبت به مدت مشابه یک درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران