Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین حبیب زاده، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست به خانواده جان باختگان حادثه بزرگراه شهید بابایی توجه جدی داشته باشد.

ایران آنلاین / افشین حبیب زاده صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به جان باختن پنج تن از کارگران شهرداری در حادثه رانندگی روز گذشته در اتوبان شهید بابایی گفت: ضمن تسلیت به خانواده‌های این کارگران از شهردار تهران درخواست می‌شود به خانواده‌های این افراد توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رئیس شورا بابت تذکر به معاون حمل و نقل شهردار مبنی بر رعایت شأن نظارتی شورا تشکر کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود این مسئله مورد توجه جدی قرار گیرد تا بار دیگر شاهد چنین پاسخگویی‌هایی از سوی مدیران شهری نباشیم و از علیخانی بابت به تعویق انداختن نطق خود که در این خصوص بود تشکر می‌کنم و از وی می‌خواهم مباحث مطرح شده را به کمیسیون ارجاع دهند تا در کمیسیون حمل و نقل به طور جدی مورد پیگیری قرار گیرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول بودجه انجام شد.

 رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و ما توضیح می‌دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • تصویب جدول مربوط به مصارف استانی در مجلس
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران