Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده گفت: امسال اردو‌های جهادی در قالب ۴ گروه جهادی در عرصه‌های عمرانی، سلامت، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم شهرستان نقده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از ارومیه، عسگر بدلی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده با اشاره به برگزاری اردو جهادی در شهرستان نقده گفت: امسال اردو‌های جهادی در قالب ۴ گروه در عرصه‌های عمرانی، سلامت، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم شهرستان نقده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عسگر بدلی با اشاره به فعالیت جهادگران درعرصه عمرانی تصریح کرد: درعرصه عمرانی که از ۲ مرداد ماه شروع بکار کرده است، بازسازی و مرمت خانه‌های محروم و حاشیه نشین روستا‌های اطراف در اولویت برنامه‌های جهادگران در این زمینه است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده افزود: فعالیت جهادگران در زمینه سلامت از ۱۳ مرداد تا ۲۳ مرداد خواهد بود و نفرات شرکت کننده در این بخش که تماما از دانشکده پرستاری شهرستان نقده می‌باشد در روستای بیگم قلعه فعالیت خواهند کرد.

وی تاکید داشت: حیطه آموزش عمومی سلامت با تاکید بر پیشگیری تلاش دارد تا با ارائه آموزش‌های لازم به مردم به ارتقای فرهنگ سلامت و مقوله اجتماعی شدن سلامت تاکید کند و مردم بیشتر بر سلامت خود توجه نشان دهند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نقده با اشاره به فعالیت در بخش آموزشی و فرهنگی که خواهران جهادگر بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: سال قبل در این زمینه به بازسازی و مرمت چندین مدرسه در دو روستا پرداخت شده بود، امسال نیز در همان مدارس به برگزاری کلاس‌های علمی و آموزشی و فرهنگی پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردو جهادی شهرستان نقده بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه پاسداران پیرانشهر، گروههای جهادی و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع احصاء و‌ بررسی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و هم افزایی و مشارکت ادارات در راستای تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳، اعطای تسهیلات، تقویت گروههای جهادی و توجیح قرارگاه ها با هدف  اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

همچنین روساء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در خصوص چگونگی ارائه درخواست‌های پروژه‌های محرومیت زدایی جهت بهره گیری از بودجه‌های قرارگاه محرمیت زدایی، توسط عوامل سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه توجیه شدند.

تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تسهیل فرآیند وام های اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و محلی و پتانسیلهای متناسب منطقه ای از دیگر موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد