Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@13:01:28 GMT

کنسرتی مشترک با جوانان آذربایجانی در وحدت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۲۱۹۵

به گزارش ایلنا، امین غفاری با ارکستر فیلارمونیک باکو روی صحنه می‌رود. این کنسرت روز سه‌شنبه 23 مرداد در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

امین غفاری (نوازنده و سولیست ویلن) با همراهی ارکستر فیلارمونیک باکوی آذربایجان به اجرای قطعات کلاسیک، آذری و موسیقی فیلم به رهبری وحید علیپور می‌پردازد.

غفاری درباره این کنسرت گفت: در این کنسرت آثاری از سارازات (زیگونروایزن)، سنت سانس (روندو کاپریچیو)، کرایسلر، امیرف، مونتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..اجرا می‌شود.

او ادامه داد: خوشحالم که قرار است با ارکستر فیلارمونیک باکو در تالار وحدت سولو بنوازم و قطعاتی را که دوست دارم اجرا کنم. امیدوارم این اجرا مورد استقبال هنردوستان قرار بگیرد.

غفاری همچنین گفت: ما پیش از برگزاری این کنسرت اجرای موفقی را در تاریخ 22 تیر در شهر بجنورد داشتیم و در ادامه نیز کنسرت تهران و دیگر شهرها را خواهیم داشت. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و موسیقی بی‌کلام بیشتر مورد حمایت مسئولین و اصحاب رسانه قرار بگیرد.

این نوازنده اضافه کرد: ارکستر فلارمونیک باکو اردیبهشت سال 94 به سرپرستی و رهبری وحید علی‌پور تشکیل شد و از همان ابتدا با کنسرت‌هایی در سالن آکادمی موسیقی باکو کار خود را آغاز کرد. این ارکستر از 36 نوازنده تشکیل شده که ترکیب‌بندی آن‌ها برای این کنسرت به صورت زهی و بادی برنجی و چوبی و کوبه‌ای خواهد بود. اعضای گروه از نوازنده‌های جوان آذربایجان هستند که کنسرت‌های زیادی در قالب سولیست ارائه داده‌اند و مقام‌های مختلفی در فستیوال‌های جهانی کسب کرده‌اند.

این کنسرت روز سه‌شنبه 23 مرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امین غفاری تالار وحدت جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر

علی غفاری که بیش از ۵۰ سال در حوزه مرمت گنبد سلطانیه فعالیت کرده بود و ضرغامی بر دستان وی بوسه زده بود، به دلیل کهولت سن فوت شد و عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری بابت این موضوع در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در سفر نخست استانی آیت‌الله رئیسی و کابینه دولت سیزدهم در آبان 1400 به استان زنجان، عزت‌الله ضرغامی وزیر گردشگری در سفر به شهر سلطانیه از نزدیک از گنبد سلطانیه بازدید کرد‌.

در حاشیه این بازدید، بعد از آنکه عزت‌الله ضرغامی متوجه شد که یکی از مراجعه کنندگان که درخواستی از وی داشت، بیش از 50 سال است که در کار مرمت گنبد سلطانیه است، بر دستان وی بوسه زد؛ نام این مرمت‌کار قدیمی "علی غفاری" بود.

متاسفانه وی به دلیل کهولت سن، چند روز پیش دار فانی را وداع گفت؛ همین موضوع سبب شد که ضرغامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر سابق) نسبت به فوت این مرمت‌کار قدیمی و کهنه‌کار واکنش نشان دهد.

ضرغامی نوشت: بیش از 50 سال از عمر شریف خود را زیر گنبد سلطانیه به مرمت هنر اسلامی گذرانده. 

با استاد علی غفاری در سفر به زنجان آشنا شدم و با افتخار بر دستان او بوسه زدم. رحمت الله علیه و اعلی الله مقامه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • (ویدیو) ویدیوی ایلان ماسک از یک نوازنده ایرانی؛ ترکیب استارشیپ و پیانو
  • مرمت‌کار ۵۰ ساله گنبد سلطانیه فوت شد + تسلیت وزیر
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • طرز تهیه همبرگر غول پیکر توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • ارسلان کامکار: ما را نمی‌خواهند، خودمان را با پررویی تحمیل کرده‌ایم