Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@10:25:13 GMT

نگفتم تلگرام رفع فیلتر می شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۲۳۵۸

نگفتم تلگرام رفع فیلتر می شود

رئیس کمیته ارتباطات مجلس با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ میلیون کاربر فعال عضو پیام رسان های بومی هستند، گفت: من نگفتم که تلگرام رفع فیلتر می شود.

ایران آنلاین /رمضانعلی سبحانی فر توضیح داد: در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود دبیر شورای عالی فضای مجازی گفته است تلگرام رفع فیلتر می شود، بنده تاکید کردم که بعید می دانم منظور ایشان، این بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به نظر می آید آنچه که صحبتهای ایشان مربوط به تقویت پیام رسان های داخلی و قابلیت رقابت آنها با شبکه خارجی تلگرام بوده است.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس یادآور شد: با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی داخلی در حال تقویت است، احتمال اینکه در آینده  شبکه تلگرام از انحصار دربیاید زیاد است. چرا که در این صورت اکثر کاربران با توجه به سرویس ها و خدمات شبکه های داخلی، به این شبکه روی خواهند آورد و قاعدتا تلگرام از انحصار در می آید. مانند شبکه وایبر که همه از آن کوچ کردند، ضرورتی بر فیلتر و غیر فیلتر تلگرام نیز وجود نخواهد داشت.

سبحانی فر افزود: هم اکنون پیام رسانهای بومی به خوبی مورد حمایت واقع شده اند و به نظر می رسد بستر حمایتی برای آنها فراهم شده است.

وی گفت: هم اکنون عضویت ۲۵ میلیون کاربر در پیام رسانهای بومی ثبت شده و حدود ۱۰ میلیون کاربر فعال در این پیام رسان ها هستند که پیش بینی می شود در آینده این روند بهتر شود.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

به گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟