Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@19:47:25 GMT

آزادی ۲۳ مددجوی غیر عمد در دهه کرامت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۲۵۰۵

آزادی ۲۳ مددجوی غیر عمد در دهه کرامت

از شب ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد ثامن الحجج امام رضا (ع) ۲۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمدکه به دلیل بدهی مالی در زندان به سر می‌بردند با پیگیری نمایندگی ستاد دیه استان تهران آزاد شدند.

ایران آنلاین / به گزارش  روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران، مصطفی محبی گفت: در دهه کرامت با تلاشهای کارشناسان این نمایندگی و کمک نیکوکاران، ۲۳ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد که بدهی آنان بالغ بر دو میلیارد و ۷۷۱ میلیون تومان بود، با جلب رضایت شکات آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندانهای استان تهران و نایب رئیس هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه ادامه داد: این افراد به دلیل عجز از پرداخت بدهی مالی در زندان به سر می بردند که با کمک خیران و نمایندگی ستاد دیه استان آزاد شدند و به آغوش خانواده های خویش بازگشتند.
عزیزان نیکوکار برای اهدای کمک های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم و همچنین به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانیwww.tehipro.ir ) و یا لینک اطلاع رسانی @tehipro با فعالیتهای این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمکهای مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم‌انتظاری ۳۰۷ زندانی کردستان برای آزادی

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: هم‌اکنون ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با اختصاص این مبلغ، تعداد بیشتری از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندانهای استان ‌آزاد شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی در هتل شادی سنندج اظهار داشت: به فرموده خداوند متعال در قرآن کریم ، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در جشن گلریزان سال گذشته مبلغ 10 میلیارد تومان در استان توسط خیرین و نیکوکاران جمع آوری شد، گفت: تاکنون در جشن‌های گلریزان امسال در سراسر استان خوشبختانه بالغ بر 15میلیارد تومان جمع‌آوری شده است. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: هم‌اکنون 307 زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان‌های استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با اختصاص این مبلغ، تعداد بیشتری از محکومان مالی و جرایم غیرعمد از زندانهای استان آزاد شوند.  

وی بیان کرد: ما مسلمانان در ماه مبارک رمضان از خداوند کریم طلب رحمت و آمرزش کرده و به فرموده خداوند متعال، رحمت واسعه الهی شامل حال افراد نیکوکار و بخشنده می‌شود. 

حسینی عنوان کرد: دنیا، دار آزمایش و امتحان انسان است و در این گونه مراسم‌ها انسان‌ها آزمایش می‌شوند و حضور در این مراسم‌ها توفیق الهی است که شامل حال خیلی از افراد نمی‌شود. 

در ادامه این مراسم، خیرین و صاحبان صنایع و کارخانجات مرکز استان، مبلغ بیش از 2 میلیارد تومان به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان کمک کردند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی خیران استان اصفهان برای آزادی زندانیان
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • کمک فرهنگی بازنشسته یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی استان
  • جمع آوری ۱۵۰ میلیارد ریال در جشن های گلریزان کردستان
  • چشم‌انتظاری ۳۰۷ زندانی کردستان برای آزادی
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند