Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@17:07:59 GMT

نیکول کیدمن هم به جمع ابرقهرمانان پیوست

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۲۷۷۳

نیکول کیدمن هم به جمع ابرقهرمانان پیوست

خبرگزاری میزان- همزمان با نزدیک شدن به اکران فیلم سینمایی "مرد آبی" یا همان "آکوامن" جدیدترین مجموعه تصاویر این فیلم سینمایی توسط کمپانی سازنده منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، همزمان با نزدیک شدن به اکران فیلم سینمایی "مرد آبی" یا همان "آکوامن" جدیدترین مجموعه تصاویر این فیلم سینمایی توسط کمپانی سازنده منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم تلاشی دوباره از کمپانی ابرقهرمانی "دی سی کامیکس" برای مقابله با موفقیت های رقیب خود کمپانی مارول است. مارول طی پنج سال گذشته تمامی عرصه ها را از دی سی کامیکس پیش افتاده و گیشه به طور کامل به آن تعلق دارد.

فیلم سینمایی "آکوامن" به کارگردانی "جیمز وان" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از 21 دسامبر 2018 آغاز خواهد کرد.

از جمله نکات جالب این فیلم می توان به حضور نیکول کیدمن در فیلمی ابرقهرمانی اشاره کرد. این برای نخستین بار است که کیدمن چنین نقشی را تجربه می کند.

آکوامن فیلمی ابرقهرمانی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی‌سی کامیکس به کارگردانی جیمز وان و نویسندگی ویل بیل است، که به عنوان ششمین فیلم در دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شود.

داستان فیلم آرتور کوری میفهمد که او وارث امپراطوری زیر آب اتلانتیس است، او باید حرکت بزرگی را انجام دهد تا مردمش را رهبری کند و به قهرمان کل دنیا تبدیل شود.

جیسون موموآ در نقش آرتور کِری (آکوامن)، امبر هرد در نقش مرا، پاتریک ویلسون در نقش اُورم ماریوس (اوشن مستر)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، یحیی عبدالمتین در نقش دیوید هاید (بلک مانتا)، تمورا موریسون در نقش توماس کری، دولف لاندگرن در نقش نرئوس، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، مایکل بیچ در نقش جس کین و گراهام مک‌تاویش در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ویل بیل فیلمنامه "آکوامن" را بر اساس نوشته ای از "جیمز و نجف جانز" بر پایه آکوامن اثر "مورت وای‌سینگر" به نگارش در آورده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما اخبار هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • نقشه‌ تلسکوپ فضایی «جیمز وب» از آب‌وهوای یک سیاره فراخورشیدی
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم)
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم