Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان اول تیم فوتبال پدیده با وجود اینکه قرار بود مقابل پرسپولیس درون دروازه این تیم قرار گیرد اما به دلایلی نتوانست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در بازی تیم‌های فوتبال پدیده و پرسپولیس در هفته نخست لیگ هجدهم قرار بود سعید جلالی که توانسته دروازه‌بان اول تیم مشهدی شود درون دروازه قرار گیرد و یحیی گل‌محمدی هم روی این دروازه‌بان حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جلالی‌راد که توانسته خود را به عنوان دروازه‌بان اول تیم پدیده در ترکیب این تیم ثابت کند درحال حاضر مشمول قانون نظام وظیفه شده و سرباز محسوب می‌شود. از طرفی وی تنها راهی که برای گرفتن مجوز بازی از سازمان لیگ دارد این است که چون دانشجو بوده از دانشگاه محل تحصیل خود تاییدیه‌ای بگیرد که همچنان در حال تحصیل است اما با بدشانسی مواجه شده چون با تعطیلی یک ماهه دانشگاه‌ها روبرو شده که شامل قسمت اداری دانشگاه هم می‌شود.

البته بدشانسی‌ها جلالی‌راد زمانی ادامه پیدا کرد که پیش از بازی با پرسپولیس پیگیر حل مشکل خود در راه دانشگاه و نظام وظیفه بود که دچار تصادف رانندگی هم شد. شدت این تصادف به حدی بود که او چند ساعتی دچار فراموشی شده بود اما خوشبختانه خطر از بیخ گوش او گذشت.

شرایط پیچیده فعلی دروازه‌بان تیم پدیده به شکلی است که به نظر می‌رسد وی حداقل 4 هفته نخست لیگ برتر را از دست بدهد. موضوعی که باعث شده گل‌محمدی اعلام کند اگر وضعیت جلالی‌راد هرچه زودتر مشخص نشود مجبور است به فکر جایگزین برای او شود. البته از این نکته نباید غافل شد که حل نشدن مشکل فعلی دروازه‌‌بان پدیده به سود تیم‌هایی خواهد شد که نظامی محسوب شده و می‌توانند بازیکن سرباز بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید جلالی تیم پدیده یحیی گل محمدی قانون نظام وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...