Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از روند عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر، از تلاش پیمانکاران برای اتمام این پروژه خبر داد و گفت: 31 کیلومتر دیگر از این پروژه تا پایان سال جاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش ایسنا،  مجید خدابخش در جمع خبرنگاران، گفت: بزرگراه تبریز – اهر به طول ۹۰ کیلومتر از طرح‌های مهم استان محسوب شده و تلاش‌ها برای تکمیل آن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ۴۵ کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک رفته و هم اکنون ۳۱ کیلومتر دیگر از آن در دست ساخت است که با توجه به فراهم‌سازی تجهیزات و امکانات لازم برای پیشرفت کار، این میزان هم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: برای آسفالت این مسیر، ۵۰ هزار تن قیر لازم است و با تلاش و هماهنگی‌های مسئولان و نمایندگان استان، با تامین این میزان قیر، امیدواریم تا قبل از رسیدن فصل سرما و بارش برف، به سرانجام برسد.

خدابخش یادآور شد: ساخت ۱۴ کیلومترِ باقی مانده از بزرگراه تبریز- اهر هم سال آینده انجام خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر شتاب‌گیری روند اجرای این طرح گفت: به همین منظور تصمیم گرفته شد تا چهار هفته، هر شنبه در محل حاضر شده و از روند اجرای آن بازدید کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آزادراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۳۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول عطایی عصر سه شنبه در جلسه پیگیری اجرای آزاد راه ارومیه _تبریز اظهار کرد: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی این پروژه تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه، تسریع در امور برای اتمام روند این اجرایی این پروژه را خواستار شد.

عطایی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی، لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری اداره کل قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تأکیدات استاندار آذربایجان‌غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: تأمین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت‌های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6099901

دیگر خبرها

  • آزاد راه ارومیه _تبریز تکمیل می شود
  • حداقل و حداکثر سرعت مجاز در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها چقدر است؟
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح