Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی گرایی در حاشیه تمرینات اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا به خبرنگار مهر گفت: تمرینات فرنگی کارام مدتهاست که در اردوی تیم ملی در خانه کشتی دنبال می شود و طبیعتا فشار و سختی های خود را دارد. به هر حال برای کسب مدال و افتخار در کشتی باید از پس این سختی ها برآمد و این تمرینات را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: رقبای بسیار توانمند و عنوان داری را در بازیهای آسیایی پیش رو دارم به خصوص فرنگی‌کاران کره جنوبی و قرقیزستان که در وزن من هستند و جزو مدعیان اصلی به حساب می آیند.البته در بازیهای آسیایی تمامی حریفان از توانایی بالایی برخوردارند و نمی توان هیچکدام از آنها را دست کم گرفت.

فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران در خصوص مصدومیت‌های همیشگی در این رشته نیز گفت: کشتی گیران در مسابقات مختلف و در حین تمرینات پرفشار درون اردویی همواره در معرض آسیب دیدگی هستند که من هم مستثنی نبودم و همچنان با برخی مصدومیت های قدیمی دست و پنجه نرم می کنم. خوشبختانه این وضعیت مشکل چندانی برایم بوجود نیاورده و با انجام فزیوتراپی و تمرینات ویژه توانستم این مصدومیتهای قدیمی را تا حد زیادی درمان کنم.

گرایی در ادامه افزود: هنوز باید مدال های زیادی در مسابقات پیش رو کسب کنم و برای رسیدن به همین هدف با تمام وجود تمرین می کنم. البته هدف اصلی من کسب مدال در المپیک است که مطمئنا با تلاش و تمرینات منظم و منسجم می توانم به این هدف نیز برسم.

وی در پایان در رابطه با تغییر وزن خود نیز گفت: من مدتها در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم اما با توجه به شرایط جسمی و همچنین نظر کادر فنی و رسول خادم تصمیم گرفتم به وزن ۷۷ کیلوگرم بیایم که فکر می کنم این تصمیم برای بازیهای آسیایی لازم بود. به هر حال با صلاحدید کادر فنی تغییر وزن دادم که امیدوارم بتوانم نتایج مطلوبی نیز کسب کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی گرایی در تازه ترین رده بندی برترین فرنگی‌کاران جهان در ماه جولای نیز که از سوی اتحادیه جهانی کشتی منتشر شد با کسب ۳۸ امتیاز در صدر نفرات وزن ۷۷کیلوگرم قرار گرفت.

کد خبر 4359750

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی های آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی محمدعلی گرایی کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی آسیا کشتی آزاد والیبال تیم فوتبال پیکان تهران کشتی فرنگی امیرحسین فتحی مسابقات قهرمانی جهان جام جهانی 2018 روسیه تیم والیبال جوانان ایران وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات