Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این مراسم که چندی پیش در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد، مارال فرجاد در رقابت با مگان انگلیش با فیلم بیداری خشم ( In the wake of Ire) از آمریکا و جگی نوآ با فیلم هنر اغوا ( Art of deception) از آمریکا، برنده این جایزه شد. جشنواره فیلم عشق ( love International film festival) هر ساله در لس آنجلس برگزار می شود و فیلم های بسیاری با مضمون عشق از کشورهای مختلف در آن شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عشق جشنواره مارال فرجاد نقش مکمل زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم

ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری «آسمان هشتم» با معرفی برترین‌ها توسط هیأت داوران در روستای کردر رضوی شهرستان میناب به کار خود پایان داد.

هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره آسمان هشتم موفق به کسب رتبه‌های برتر بخش‌های طراحی بروشور، طراحی صحنه، بهترین بازیگر زن بزرگسال، بهترین بازیگر زن خردسال شدند.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

همچنین این هنرمندان جایزه اثربرگزیده ششمین جشنواره روستایی و عشایری آسمان هشتم را هم از آن خود کردند.

در بخش طراحی بروشور اول محمد حسن آقابابایی، در بخش طراحی صحنه اول روح الله فتاحی، در بخش بهترین بازیگر زن بزرگسال مرضیه کریمی، در بخش بهترین بازیگر زن خردسال یسنا فتاحی و عنوان اثر برگزیده جشنواره به نمایش ضامن رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • «اقیانوس پشت پنجره» برگزیده جشنواره هندی شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • درخشش هنرمندان لردگانی در ششمین جشنواره آسمان هشتم
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • حفظ سلامتی با استفاده صحیح از مکمل‌های بدنسازی
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود