Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، نصرالله جهانگرد معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست خبری معرفی زنجیره حمایتی این وزارتخانه از تولید کسب و کارهای حوزه ICT، حمایت‌های از شبکه‌های اجتماعی بومی را بخشی از حمایت‌های دولتی انجام شده عنوان کرد.

وی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه میزان کمک اعطا شده به هر پیام‌رسان تاکنون چقدر بوده،گفت: به هر یک از شبکه‌های اجتماعی بومی تاکنون 5 میلیارد تومان کمک مالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سؤال فارس که آیا این مجموع هزینه‌ها و شامل هزینه لینک‌های ارتباطی نیز هست؟ گفت: از جزئیات خبر ندارم.

جهانگرد همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره پیشنهاد یکی از پیام‌رسان‌های بومی برای دریافت صد میلیارد تومان کمک از دولت، گفت: تقاضا دادند اما ظرفیت این کار را نداشتیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا حمایت مالی دولت از پیام‌رسان‌ها موفق بوده، گفت: اینکه دولت از نهادها و گروه‌های نوپا باید حمایت کند در همه دولت‌ها وجود دارد. اما اینکه آیا آنچه انجام می‌دهیم صحیح بوده یا نبوده ممکن است ارزیابی‌ها متفاوت باشند؛ ارزیابی شما این است و ممکن است نظر همه این نباشد؛ در اینکه تصمیم‌گیری به موقع، سروقت و صحیح بوده یا نبوده فراتر از جنس کار ما است؛ ما وظیفه داشتیم لینک ارتباطی، بستر کار و کمک مالی برای شتاب مقطعی را فراهم کنیم که کرده‌ایم. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • پاسخ حزب‌الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله لبنان کوبنده خواهد بود | با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد