Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه‌‌ «بهترین نویسندگان ایران» در راستای پاسداشت نیم قرن تلاش نویسندگان ایرانی در زمینه‌ ادبیات کودک و نوجوان تلاش کرده بهترین داستان‌ها را از بهترین نویسندگان ایرانی در قالبی فاخر و با همکاری تصویرگران شاخص ایرانی گردهم بیاورد.

ایران آنلاین /این مجموعه به سردبیری «محمود برآبادی» بر آن است راهنمایی برای کودکان و خانواده‌های فارسی‌زبان مهیا کند تا با آثار برجسته ادبیات کودک ایران پیوندی مستحکم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش اول بیست عنوان از این مجموعه با داستان‌هایی از علی اشرف درویشیان، نورالدین زرین‌کلک، سوسن طاقدیس، داوود غفارزادگان، علی اصغر سیدآبادی، لاله جعفری، سیدنوید سیدعلی‌اکبر، شکوفه تقی، سرور پوریا، عذرا جوزدانی، مجید راستی و جعفر ابراهیمی شاهد منتشر شده است. تصویرگری این داستان‌ها با همکاری تصویرگران صاحب‌سبکی همچون نورالدین زرین‌کلک، عی خدایی،معصومه اعتبارزاده، غزاله بیگدلو، ماهنی تذهیبی، فریده شهبازی، نفیسه شهدادی، منصوره حسینی، میترا عبداللهی، مانلی منوچهری انجام شده است. این مجموعه قرار است شامل پنجاه کتاب از پنجاه نویسنده و تصویرگر ایرانی باشد.

به همین منظور روز ‌شنبه 20 مرداد ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در شهرکتاب مرکزی برنامه رونمایی از این مجموعه برگزار می‌شود./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌هایی به خدا کتاب شد

نویسنده در کتاب «خدای مهربانم سلام» تلاش دارد کودکِ مخاطب خود را با صفات الهی آشنا کند. این اثر روایتگر پنج داستان آموزنده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ به نقل از روابط عمومی به‌نشر، کتاب «خدای مهربانم سلام» به قلم سنا ثقفی با تصویرگری تهمینه سلیمانی به کوشش کتاب‌های پروانه انتشارات به‌نشر به تازگی منتشر و در بازار کتاب کودک و نوجوان ایران عرضه شد.

 این کتاب روایتگر پنج داستان آموزنده درباره رحمت و مهربانی پروردگار مناسب کودکان گروه سنی ب (دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان) است. روای قصه‌های این کتاب خود، کودک است. او هر داستان را با سلام به خدای مهربان آغاز می‌کند و در پایان از خدای توانا یک درخواست دارد. هریک از داستان‌ها براساس نیکوترین نام‌ها و صفات خداوند همچون؛ «یا جابِر»، «یا واهب العَطایا»، «یا خَیر المَرغوبین»، «یا اراف مِن کل رؤف» نوشته شده است.

کتاب «خدای مهربانم سلام» طرحی ساده دارد و در قالب نامه‌نگاری یک کودک، نمونه‌ای از ارتباط ساده و شیرین بچه‌ها با خداوند به تصویر کشیده می‌شود. در هر داستان می‌بینیم که کودک شخصیت قهرمان داستان، در تعدادی نامه، ماجراهایی را طی چندروز برای خداوند می‌نویسد که هر کدام پیرنگ و خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. در طول این داستان‌ها علاوه‌بر اینکه کودک ماجراهایی را دنبال می‌کند، با اسامی خداوند هم آشنا می‌شود که هر کدام از این اسامی برگرفته از اسامی خداوند در دعای جوشن کبیر است.

میرکیانی "ماجرای دشت مرموز" را کامل کرد

«خدای مهربانم سلام» از آن دست کتاب‌هایی است که والدینی که سعی دارند کودکان با مفاهیم مذهبی آشنا شوند و ارتباط و شناخت خوبی نسبت به خالق هستی پیدا کنند ، بسیار مفید و ارزشمند است و سرآغاز خوبی است تا آهسته آهسته کودک با اسامی قرآنی خداوند آشنا شود.

این اثر در 32 صفحه مصور، قطع رحلی کوتاه منتشر شده و با قیمت 60 هزار تومان در کتابفروشی‌های انتشارات به‌نشر در مشهد سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت انتشارات به‌نشر به آدرس www.behnashr.com این اثر و سایر آثار را مشاهده و خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برای آگاهی‌بخشی و انعکاس خواست مردم
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • بهترین داستان های دنیا
  • معرفی برترین‌های جایزه سالانه ادبی بشیر علوی در منطقه دلوار
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • جنگ موقعیت‌های دراماتیکی برای نوشتن دارد
  • نامه‌هایی به خدا کتاب شد