Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: قریب به ۲۰ هزار دانش‌آموز سال گذشته تحت کسب مهارت‌های مختلف قرار گرفته و توانستند این مهارت‌ها را در زندگی شخصی خود به‌کار بگیرند. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حامد علامتی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان که در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن در جهات مختلف برنامه‌ریزی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کند و از اول انقلاب اسلامی این برنامه‌ها را داشته‌اند، امر تازه‌ای نبوده و امید داریم با وحدت ملت و همراهی خوب مسئولان بتوانیم از پیچ‌های تاریخی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر عجز دشمن برای مواجهه نظامی با ایران اسلامی گفت: مردم ایران استوار بوده و وحدت دارند در عین‌حال که مسئولان نیز بیدار بوده و نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را تحقق خواهند بخشید، امروز دشمن به‌ناچار به جنگ روانی روی آورده است و ایجاد یاس در مردم یکی از حربه‌های اصلی دشمن برای موفقیت در جنگ روانی است.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور نمونه شایعات دشمن را در مسئله بحران کم‌آبی و برق در کشور بیان و تصریح کرد: با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و با همراهی مردم می‌توانیم از این بحران‌ها عبور کنیم.

علامتی ابراز کرد: یک‌زمانی تعهد و زمانی تخصص موردنیاز کشور بود اما امروز تعهد در کنار تخصص موردنیاز است، امروز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برای تربیت انسان‌های متخصص و متعهد در حال برنامه‌ریزی است.

وی ادامه داد: با وجود نماینده مقام معظم رهبری حاج‌آقای اکبری هم برنامه‌های اتحادیه رصد می‌شود و هم ایشان رویکرد تربیتی دارند، الگوی تربیتی مادران از دیدگاه اسلام تربیت مادری متعهد بوده و در زمینه همسرداری و تربیت فرزند باید همسرانی متعهد داشته باشیم.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به نگاه ارزشمند وزارت آموزش و پرورش نسبت به اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی گفت: امروز تمامی مدیران کل آموزش و پرورش نگاه تربیتی به مجموعه داشته و امروز اتحادیه مصحح و مکمل عرصه تربیتی است.

علامتی با اشاره به دیدگاه‌های وزیر آموزش و پرورش در مورد اتحادیه اظهار داشت: سابقه و تجربه اتحادیه نشان داده که توانسته از زیر بار مسئولیت به‌خوبی سربلند بیرون بیاید.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تقویت بنیه دینی و معرفتی دانش‌آموزان باید نگاه مهارتی به اتحادیه داشته باشیم، قریب به 20 هزار دانش‌آموز سال گذشته تحت کسب مهارت‌های مختلف قرار گرفتند و  توانستند این مهارت‌ها را در زندگی شخصی خود به کار بگیرند که این کار امسال نیز ادامه دارد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور با تأکید بر شکل‌گیری اتاق‌های مقابله با جنگ روانی در کشور عنوان کرد: امروز مسئولان فرهنگی متدین و متخصص در کشور بسیار داریم، عمل و اجرایی‌سازی سند تحول آموزش و پرورش یکی از اقدامات شفابخش است که باید موردعنایت ویژه قرار گیرد.

علامتی گفت: در اتحادیه قانونی مصوب شده مبنی بر اینکه حداکثر مسئولیت یک فرد در اتحادیه 7 سال است، درنتیجه تصمیم به معارفه مدیران جدید در اتحادیه گرفتیم.

وی اتحادیه دانش آموزان استان قم را یکی از اتحادیه‌های سرآمد در کشور دانست و تصریح کرد: خوش‌ذوق بودن از ویژگی‌های بارز حجت‌الاسلام سرلک بوده و از این منظر نهایت تقدیر و تشکر خود را از این برادر بزرگوار اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: مهمترین آموزش این مهارت آموزان در رشته‌های برق صنعتی، مکانیک، جوشکاری، صنعت گاز، فنی مهندسی، خیاطی، گلدوزی و حصیر بافی است.

بذرافشان افزود: امسال رشته‌های جدید هوش مصنوعی و هیجانی، صنعت و خدمات نیز در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای استان آموزش داده می‌شود.

وی گفت: در کتب درسی ۶۵ گروه هم، برنامه مهارتی در سرفصل‌های درسی دانش آموزان قرار دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان افزود: امسال برای افزایش مهارت، آموزشگاه‌های آزاد و دولتی استان نیز از چهارصد به ۵۰۰ آموزشگاه افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید؛ دانشجوی علوم پزشکی هرمزگان رتبه اول کشور شد

بذرافشان افزود: پارسال ۵۰ هزار تن در مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای هرمزگان آموزش دیدند.

اکنون ۶۰ مرکز دولتی و ۳۴۰ آموزشگاه آزاد در هرمزگان فعال است.

دیگر خبرها

  • آموزش چهار هزار و ۹۰۰ مهارت آموز درهرمزگان
  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی