Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک عروس مومیایی شده در یکی از مغازه های مکزیک خبرساز شد.

مغازه ای در کشور مکزیک بسیار خبرساز شده است،مانکن موجود در ویترین این مغازه گویا بانویی واقعی است که به زیبایی تمام ایستاده است. پشت پنجره شیشه ای یک فروشگاه لباس عروس در مکزیک یک پیکر بلند و باریک با لباس عروس ایستاده است. نزدیک به 90 سال است که این مانکن عروس بازیدکنندگان را از سراسر اروپا و آمریکا به سوی این فروشگاه لباس عروس جذب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوست رنگ پریده مانکن، دست های رگه دارش، چین و چروک دستش و ناخن های دست فرسوده اش مردم را متقاعد می کند که او عروسک نیست بلکه یک جسد مومیایی حفظ شده است.این عروس که «پاسکوآلای کوچک» نام دارد اولین بار در 25 مارس 1930 در این فروشگاه ظاهر شد. چشمان شیشه ای مانکن، موهای واقعی و پوستش با تن سرخ رنگ فورا رهگذران را خیره می کند.

مدت زیادی نگذشته بود که یک نفر متوجه شباهت خیره کننده بین مانکن و دختر صاحب فروشگاه که تازه فوت کرده بود، شد و صحنه برای شایعه پراکنی آماده شد.طبق داستان، صاحب فروشگاه دختری زیبا داشته که می خواست با یارش ازدواج کند. متاسفانه در روز عروسی اش توسط یک عنکبوت سیاه گزیده شد و مرد.

پاسکوالا اسپارزا آنقدر از مرگ دخترش پریشان بود که برای اینکه او را حفظ کند او را مومیایی کرد و در ویترین قرار داد بنابراین همیشه می توانست در مرگش همیشه عروس باشد بااینکه در زندگی هیچ وقت تنوانست. با گسترش این شایعه، مردم محلی خشمگین شدند و صاحب فروشگاه تماس های تلفنی آزاردهنده ای دریافت می کرد.

او این اتهام را تکذیب کرد.پاسکوالای کوچک اما یک مانکن خوب و استادانه بود اما خیلی دیر بود و هیچکس حرفش را باور نکرد.با گذشت سال ها این داستان روز به روز خیالی تر شد. یکی از کارگران فروشگاه می گوید: «هربار که نزدیک پاسکوالای کوچک می شوم دستانم عرق می کند.

دستان او بسیار واقعی به نظر می رسند و او حتی رگ های واریسی در پاهایش دارد. من معتقدم که او یک فرد واقعی است.» شاید صاحب کنونی فروشگاه، ماریو گونزالس دوست دارد این افسانه را زنده نگه دارد. دوبار در هفته لباس های او عوض می شوند اما تنها چند کارگر مورد اعتماد فروشگاه اجازه دارند او را لخت و بدون لباس ببینند.

یکی از کارکنان که بدن او را دیده معتقد است او یک مانکن نیست. برخی که واقعا باور دارند او انسان است برایش شمع و گل می برند و اعتقاد دارند یک قدیس است و می تواند معجزه کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز مرد شیطان صفت به کودکان بی سرپناه !

اولین عکس شهرام جزایری هنگام دستگیری در مرز بازرگان

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

جزئیات دستگیری شهرام جزایری در میان بار عدس در مرز +عکس

تجاوز به دختر ها با بستن دست و پایشان!+عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

گردانندگان باند «مگس»‌ مشهد را به هم ریخته بودند + عکس رییس باند

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

مرد طلافروش وقتی زندانی شد زنش تنهایش گذاشت!

ناگفته هایی از 10 هزار دلار جامانده در شلوار کردی یک معلم! + گفتگو

جمشید به خواهر زنش نظر داشت! / او نزد سیما کتمان نکرد!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت زیبایی لباس عروس مکزیک عروس تصاویر مومیایی معجزه عکس روزنامه ایران حوادث جوان دختر عروس دستگیر شد زن تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • اجساد عجیبی که طبیعت آن‌ها را پس می‌زند! (+عکس)