Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@23:11:37 GMT

رازگشایی از صحنه سرقت مسلحانه در فسا

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۹۰۴۲۶۷

حوادث رکنا: فرد شیادی که با صحنه سازی سرقت مسلحانه در فسا قصد داشت مقدار بیش از 4 کیلوگرم طلا امانتی را تصاحب و متواری شود، با دقت نظر پلیس به دام افتاد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ فرج رستمی، رئیس پلیس Police شهرستان فسا در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام ماموران انتظامی پاسگاه "نوبندگان" مبنی بر رها شدن یک دستگاه خودرو ریو با آثار اصابت گلوله در نقاطی از آن، رسیدگی به موضوع و پیدایش راننده به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فسا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بررسی صحنه و آثار بجا مانده و همچنین شناسایی راننده خودرو که طلافروش سیار بوده و مقدار بیش از 4 کیلوگرم طلای امانتی به قصد فروش در شهرستان های جنوبی همراه داشته است، احتمال سرقت Stealing مسلحانه طلا و قتل Murder راننده توسط افراد ناشناس را گواهی می داد.

رئیس پلیس فسا تصریح کرد: افسران آگاهی با بهره گیری از توانمندی پلیس و تجربه خدمتی در هر قدم از اقدامات خود به ساختگی بودن صحنه سرقت یقین پیدا کردند.

وی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، کارآگاهان راز سرقت مسلحانه را کشف و موفق به شناسایی مخفیگاه راننده در یکی از استان های مرزی شدند که قصد داشت با صحنه سازی و فریب پلیس، طلا را که متعلق به همکارش بوده تصاحب و غیرمجاز از کشور خارج شود.

رستمی خاطر نشان کرد: اکیپی از زبده ترین افسران آگاهی فسا پس از اخذ نیابت قضائی به استان محل اختفای متهم اعزام و پس از 3 روز اقدامات پلیسی فشرده و مراقبت های شبانه روزی، متهم را در عملیات غافلگیرانه با 4 کیلو و 190گرم طلا دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دو نفر از همدستان متهم نیز دستگیر شدند، افزود: طلای مکشوفه به صاحبش تحویل و متهمین با پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی رتحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

3 روز مانده به پایان خدمت سربازی راز شومی از زنم فهمیدم! +فیلم گفتگو

این زندانی حبس ابدی را می شناسید؟/ او در خیابان های تهران جولان می داد! + فیلم گفتگو

جزئیات دستگیری شهرام جزایری در میان بار عدس در مرز +عکس

بلایی که بر سر نوعروس 16 ساله در خانه مجردی آمد / او با پسرهای غریبه قرار مرار می گذاشت!

گردانندگان باند «مگس»‌ مشهد را به هم ریخته بودند + عکس رییس باند

از نگاه مردها به اندام زنم زجر می کشم / نسرین با لباس و آرایش زننده بیرون می رود!

این پسر دست فرمان قشنگه باند زورگیران تهران بود + فیلم گفتگو

3جوان نصفه زن و نصفه مرد بعد از پارتی شبانه فاجعه مرگبار آفریدند !+تصاویر

مرد طلافروش وقتی زندانی شد زنش تنهایش گذاشت!

2 دکتر بیمارستان مقصران مرگ نوزاد شناخته شدند!

پشت پرده اسیدپاشی گنده لات های یک محله در جنوب تهران

شباهت سرنوشت این قاتل با وحید مرادی ! /مرگ عجیب قاتل معروف در زندان+ عکس

ناگفته هایی از 10 هزار دلار جامانده در شلوار کردی یک معلم! + گفتگو

جمشید به خواهر زنش نظر داشت! / او نزد سیما کتمان نکرد!

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents پلیس Police سرقت Stealing قتل Murder سرقت مسلحانه اخبار حوادث پلیس سرقت مسلحانه تصاحب صحنه فسا عکس روزنامه ایران حوادث جوان دختر عروس دستگیر شد زن تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و قطعی مکرر خطوط انتقال نیرو و نارضایتی شهروندان و اصناف، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد با تحقیقات میدانی گسترده در محل‌های مورد دستبرد و تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته یکی از اعضای این باند حرفه‌ای سرقت را که فردی سابقه‌دار است شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی‌ کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی و شناسایی سه همدست دیگرش با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند و چهار عضو این باند را طی دو اقدام مجزا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ادوات مخصوص سرقت کابل‌های برق فشار قوی را کشف کردند.

سردار نگهبان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به 39 فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در محدوده شرق شهر مشهد و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات تکمیلی با برآورد کاشناسان شرکت برق مشخص شد اعضای این باند بالغ بر 27 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات شرکت برق وارده کرده‌اند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ ضمن توجه به توصیه‌های انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک موضوع را بلافاصله با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • ببینید| رازگشایی جنجالی پردیس پورعابدینی از سیمرغی که حسش به آن هیچی بود
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است