Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان در پیامی درگذشت والده مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه را تسلیت گفت. ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در پیامی درگذشت والده حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فرمانده سپاه درگذشت والده سردار مقدم‌فر را تسلیت گفت

علی اکبر ولایتی ارتحال والده‌ی حمیدرضا مقدم فر را تسلیت گفت

متن کامل پیام تسلیت عباسعلی کدخدایی به شرح زیر است:

برادر گرامی

جناب آقای دکتر مقدم‌فر

با سلام و احترام؛

خبر درگذشت والده گرامی‌تان موجب تأسف و تأثر گردید.

بدین وسیله ضمن عرض تسلیت، از درگاه خداوند قادر متعال، برای آن مرحومه غفران الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان اجر و صبر مسئلت می‌نمایم.

عباسعلی کدخدایی

عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان

 براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر آن مرحومه امروز یکشنبه هفتم مردادماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از مقابل منزل حاج حبیب مقدم‌فر در فلکه دوم صادقیه، بزرگراه اشرفی اصفهانی، لاین کُندرو، بعد از جلال آل‌احمد،‌ خیابان طالقانی، بن‌بست صاحب الزمان(عج) پلاک 2 برگزار شد.

مراسم یادبود مرحومه روز سه‌شنبه نهم مرداد از ساعت 16 تا 18 در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1011202/P1360/S1,11,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان کدخدایی سپاه پاسداران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان کدخدایی سپاه پاسداران حقوقدانان شورای نگهبان شورای نگهبان کدخدایی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت، روز کارگر را بهانه‌ای قرار می‌دهیم تا به افق‌های جدیدی در خصوص کار و کارگر بیاندیشیم؛ ما در سال پیش‌رو مهارت‌های جدید را فرا خواهیم گرفت و برای پیشرفت فردی و حرفه‌ای خود تلاش می‌کنیم و اعتقاد داریم همسر و فرزندان پرسنل نیز اعضای خانواده ما هستند و به همین خاطر همواره گروه بهمن را همچون یک خانواده می‌دانیم.

ما ساعات زیادی از شبانه روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنیم. از دردها و شادی‌های یکدیگر تاثیر می‌پذیریم. ماتم یکی از ما، غم تمامی ماست و موفقیت احدی از ما، پیروزی همه ماست. حال به بهانه روز جهانی کارگر می‌خواهیم امروز را مبدا یک پیشرفت در اخلاق حرفه‌ای محیط کارمان قرار دهیم.

این حقیقت که این روزها تولیدات گروه بهمن زبانزد مصرف کنندگان است، ماحصل تلاش و تعهد و عنایت خانواده گروه بهمن به مقوله کار، کیفیت و رضایت مشتریان است. در روز جهانی کارگر این پیروزی‌ها را ارج می‌نهیم و امیدواریم امسال که سال افزایش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده، مسئولیت ما کارکنان گروه بهمن بیش از پیش سنگین است. در پایان ضمن خدا قوت به کارگران گروه بهمن و خانواده ایشان، این روز را گرامی می‌داریم و آرزوی بهروزی برای یکایک شما عزیزان داریم.

سلامت، موفق و پایدار باشید
محمد محمدی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری