Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور با 91 امضا تقدیم هیات رئیسه شده است، گفت: تعداد امضای سوال از رئیس جمهور از حد نصاب کمتر نشده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، در نشست علنی امروز مجلس سید حسین نقوی حسینی در تذکر شفاهی اظهار داشت: کارهایی مانند اینکه به امضاکنندگان می گویند تعداد امضای سوال از رئیس جمهور از حد نصاب پایین تر آمده، بنابراین شما نیز امضای خود را پس بگیرید، شگرد خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران بدانند امضاها از حد نصاب کمتر نیست.

وی در تذکر دیگری خطاب به دولت گفت: پول گندمکاران باید هر چه زودتر پرداخت شود، بانک ها باید با تولیدکنندگان داخلی همکاری کنند، اما متاسفانه به دشمن اصلی حمایت از تولید داخلی تبدیل شده اند.

نقوی حسینی همچنین در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مطابق با صورت جلسه ای که خود شما امضا کردید، تکمیل پروژه متروی تهران- ورامین باید تا سال 95 تمام می شد.

وی در ادامه افزود: 120 هزار سفر در شبانه روز از قرچک به سمت تهران انجام می شود. اتمام این پروژه کمک بسیاری به کاهش آلودگی، ترافیک، هزینه و نقل و انتقال مردم می کند.

این نماینده مجلس در تذکر خود به وزیر کشور اظهار داشت: انتصاب در وزارت کشور باید بر محور خدمت به مردم باشد نه مسائل سیاسی و در صورتی که فرماندار جابجا می شود، این جابجایی باید در راستای رضایت مردم باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی مجلس شورای اسلامی نظام بانکی سوال از رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • تلویزیون درام ورزشی می‌سازد/ چرا آثار کمدی کمتر به آنتن می‌رسد؟
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس مانده است
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم