Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیر اکران فیلم‌های خارجی از پایلوت سه سینما برای اکران فیلم‌های خارجی خبر داد و گفت: با نظر سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، در راستای اکران مطلوب فیلم خارجی و پاسخ به مطالبه عمومی مردم برای بهره‌مندی از امکان تماشای آثار روز و مناسب سینمای جهان، سه سینما به عنوان پایلوت اولیه اکران فیلم خارجی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی آشتیانی پور مدیر اکران فیلم‌های خارجی افزود: نمایش فیلم‌های خارجی در سینما‌های کشور به صورت آزمایشی با فیلم تحسین شده «همه پول‌های دنیا آغاز شد» و قرار است از این پس به صورت منظم در سبد اکران شاهد نمایش فیلم‌های خارجی باشیم.

وی ادامه داد: با تصمیم سازمان امور سینمایی و پیشنهاد کارگروه اکران فیلم‌های خارجی، پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس مگامال و پردیس کورش هرکدام یک سالن خود را به صورت کامل به نمایش فیلم خارجی اختصاص خواهند داد. در گام نخست این سه سینما با توجه به اینکه بیش از ۷ سالن در اختیار دارند پایلوت اولیه نمایش فیلم خارجی خواهند بود و در ادامه سینما‌های دیگری نیز به مرور با سرعت بیشتر فرآیند آماده سازی و تبلیغات به ظرفیت نمایش فیلم‌های خارجی اضافه خواهند شد.

آشتیانی پور افزود: فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز «شاه دزد» به کارگردانی کریستیان گادگست (Christian Gudegast) با بازی Gerard Butler، Pablo Schreiber، O'Shea Jackson Jr، ۵۰ Cent، Meadow Williams و ... دومین فیلم خارجی خواهد بود که از دهم مردادماه اکران آن در سینما‌های یاد شده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۹۰۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد